Ga naar inhoud

Kent iemand "the aden protocol" ?


johns

Recommended Posts

The Aden Protocol is het oplichterij of werkt het ?. Ik zou het best eens willen lezen en eventueel proberen maar dat kost me weer 37 dollar.

Heeft iemand ervaring hiermee ?

 

John

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hallo John,

 

Ik kende het niet maar ben er ingedoken. Allereerst wil ik zeggen dat wat ik erg vreemd vindt, is dat zij geld vraagt voor een mogelijke verlichting voor mensen met medische aandoening zoals Sarcoidose.

 

Dit is in mijn optiek te gek voor woorden. Een mens zou nooit en te nimmer hoeven te betalen voor informatie voor wat zij beweerd een genezing is.

 

Tevens kan ik het ebook van haar niet vinden wat bijvoorbeeld online gedeeld is door iemand dit het Aden protocol gevolgt zou hebben.

 

Ik deel je mening dat ik ook wel geinteresseerd ben en best die 37 dollar wil betalen maar dan zou ik direct dat boek online zetten voor iedereen. Ik denk alleen dat als iemand dat doet je meteen een rechtzaak aan je broek hebt van haar.

 

Wat ik ook heb kunnen vinden is dat het gaat om een combo van dieet en voedingssupplementen?

 

Nogmaals ik vindt het vaag maar als er mensen zijn die er baat bij hebben; waarom niet :)

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

link naar de site "the aden protocol"

 

Joachim,,

 

Ik werd op de site geattendeerd door de oom van mijn echtgenote die in de US woont en altijd heel bewust met natuurproducten bezig is en ook vegetariër is.

 

De link is:

http://sarcoidosistreatmentnatural.com/go/sarcoidosis-remission

 

Op deze site lees je ook verhalen van mensen. Opvallend is dat verhaal 1 uit NL komt met zelfs naam, woonplaats en foto van de personen.

 

Het boek waar het over gaat over het nemen van de juiste voeding. Wat moet je wel en niet eten. Nu heb ik zelf heel veel op internet gezocht maar kan er verder niets over vinden. Ook op " torrent" sites waar vaak (illegale) kopieën staan van films, beoeken etc. is er niets te vinden vandaar mijn oproep op deze site.

 

groeten,

John

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.