Ga naar inhoud

Candida dieet


Karima

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben enkele dagen geleden op consultatie geweest bij een aetiopaat omdat ik weer last had van allerlei kwaaltjes en echt geen pijnstiller wil slikken.

Hij onderzocht me en stelde vast dat het een schimmel is die de sarcoidose veroorzaakt :w00t: en heeft me op een Candida dieet gezet voor de komende 14dagen en dan gaan we weer evalueren.

 

Zijn er nog mensen die dit uitgeprobeerd hebben?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Karima,

 

'k heb dit een paar jaar geleden gevolgd. Door een suiker en koolhydraatarm dieet is de candida als het ware uitgemoord. (Schimmel groeit heel goed op suiker)

I.v.m. zwangerschap en daarna Borstvoeding geven kon ik dit dieet niet volhouden, maar de candida is ook weggebleven.

 

De eerste 2 weken geen fruit, daarna weer wel maar geen fruit wat overrijp is. Geen schimmelkazen of paddestoelen.

Ik gebruikte ook p.a. capsules (http://www.pronatura.nl). Voor snelle inwendige verbetering.

Vervelend he als je zo 'n infectie in je lijf hebt, je bent er zo moe van.

 

Ik heb hier nog een kookboek liggen tegen candida (vechten met gerechten) Super handig. Maar misschien ken je het inmiddels al wel.

Als je interesse hebt, hoor ik het wel he.

 

Groetjes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bedankt voor je reactie!

 

Nee ik ken dat boek niet, ik had er toen veel over gegoogled.

ik heb de dieet 2weken gevolgd, en verloor 2kg :s. De dokter zei me verder te gaan maar kon het niet meer, voelde me erg verzwakt door dit dieet, hij begreep het niet.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.