Announcement

Collapse
No announcement yet.

lyrica

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• lyrica

iemand ervaring met het gebruik van Lyrica???
    Ik gebruik amytriptyline tegen de pijn, maar het werkt niet meer.
    De volgende fase is amytiptyline in combinatie met lyrica.
    Ik ben er eerlijk gezegd een beetje huiverig voor, maar de pijn is niet meer te verdragen ,s nachts.
    Lyrica moet echter 2 keer per dag genomen worden en ik ben zo bang overdag versuft te zijn van de medicijnen.

Hi Bianc, ik heb geen ervaring met dit medicijn. Waar zit de pijn bij jou?
    Never Surrender

Comment

Hoi Joachim,
      De pijn is ooit begonnen bij de voeten en rijkt nu al van mijn voeten tot en met de billen. Het vreemde is dat de pijn pas ,s avonds of ,s nachts begint.overdag is het "houdbaar".
      Ik heb meegedaan met de laatste proef voor de ara 290. De keer daarvoor ook al maar had ik placebo. Dat was mij toen al snel duidelijk. de laatste keer echter heb ik mij heeeeel goed gevoeld. In december krijg ik te horen of ik het echte medicijn gehad heb.
      Omdat de pijn ,s nachts onhoudbaar is duurt het heel lang voor ik in slaap val. Vaak pas rond 4 uur. Geluk bij een ongeluk dat ik sinds 2 jaar afgekeurd ben en dus mijn dagen zo kan indelen dat ik geen vroege afspraken heb. Als ik nu medicijnen moet gaan nemen waardoor ik overdag ook versuft ben zakt voor mij de kwaliteit van leven enorm.

Comment

Hoi Bianca, ik heb een aantal jaren geleden Lyrica geslikt. Ging in het begin goed. Pas toen ik moest verhogen, reageerde ik verkeerd. Het leek net of ik in een bol terecht was gekomen. Ben meteen moeten stoppen. Ik hoor gelukkig ook verhalen van mensen die er heel goed op reageren. Als je er tegen kunt, moet het goed werken. Groetjes, Bernadette

Comment

hoi Bianc,