Announcement

Collapse
No announcement yet.

Medicatie bij dunne Vezel Neuropathie en Sarcoidose

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Kom op !!! allemaal laten we netjes blijven, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje met onze rotziekte en ik denk dat iedereen het heel goed bedoeld met informatie geven,
    we kunnen hopelijk toch wel als volwassen reageren, het leven is soms al moeilijk genoeg he....

(((((((Maddy))))))

Comment

late reactie lang niet hier geweest. voor sarco heb ik prednison en azathioprine. voor de dvn de pijnstiller amytriptiline. De lyrica heb ik hier al een jaar liggen... Ik ken iemand die ze ook slikt en die valt midden in een gesprek in slaap. Iemand hier ervaringen mee? Dat is voor mij een no-go. dat beetje kwaliteit van leven dat ik nog heb laat ik niet onderdrukken door medicijnen. Ik lees hier ook over inflectra. Dat is interessant daar had mijn arts het over ipv remicade . daar ga ik mij eens in verdiepen.

Comment

Origineel geplaatst door bianc View Post
        late reactie lang niet hier geweest. voor sarco heb ik prednison en azathioprine. voor de dvn de pijnstiller amytriptiline. De lyrica heb ik hier al een jaar liggen... Ik ken iemand die ze ook slikt en die valt midden in een gesprek in slaap. Iemand hier ervaringen mee? Dat is voor mij een no-go. dat beetje kwaliteit van leven dat ik nog heb laat ik niet onderdrukken door medicijnen. Ik lees hier ook over inflectra. Dat is interessant daar had mijn arts het over ipv remicade . daar ga ik mij eens in verdiepen.
        Hoi, ik gebruik Lyrica alleen voor de nacht, om de scherpe rendjes eraf te halen. Dit gaat prima; ik gebruik ze dan ook alleen in de nacht. Verder momenteel een mix van Prednisolon, Azathioprine en maandelijks Inflectra; ook dit bevalt prima en heeft me redelijk gestabiliseerd. Maar het gaat heel langzaam (zoals voorspeld), net een zware dieselmotor die op gang moet komen. Maar gezien de stabilisatie na een half jaar die nog niet eerder is gelukt (anderhalf jaar MTX gehad, werd ik alleen maar zieker van) heb ik er veel vertrouwen in. Geen enkele bijwerking (alleen de 1e dag doodmoe, zoals bij alle infusen). Vreemd dat jouw arts daarover begint; de werkstof van Remicade is Infliximab, en daar is Inflectra ook op gebouwd. Alleen veel goedkoper... Succes!

Comment

Verwerken...
        X