Ga naar inhoud

Prednison in combi met andere pijnstiller


Eric

Recommended Posts

Hallo. Momenteel gebruik ik Prednison voor de behandeling van Sarco. Dagelijks heb ik last pijn op de borst. Graag zou ik van mede Sarcoidose patienten willen vernemen of dat in combinatie van Prednison daarnaast nog een andere pijnstiller ingenomen mag worden.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Eric

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi eric,

 

Ik heb ook lang Pred geslikt en had daarnaast als ik pijn had Diclofenac voorgeschreven gekregen. Ik heb ook heel veel pijn gehad dagelijks en als ik het echt niet volhield pakte ik een halve Diclofenac.

 

Vraag gewoon aan je arts of hij dit wil voorschrijven en overleg dat natuurlijk ook. Volgens mij zijn er hier leden die ook andere pijnstillers gebruikte maar ik neem aan dat ze dat dan hier wel laten weten :)

 

Grtjs en hopelijk is jouw pijn snel over!

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ik neem ook prednisolone en heb heel veel pijn aan mijn borskast.

 

ik neem nu en dan een dafalgan forte bij,dat helpt een beetje voor de pijn ,maar niet veel.

 

is de oorzaak van mijn pijn aan de borstkast ten gevolge van de saroidose of van de medicatie.

 

ik weet zelfs nog niet met 100 procent zeker of ik sarcoidose heb.

 

ik heb heel veel pijn ,overal aan mijn gewrichten.

 

bij de minste inspanning doe ik koorts,is dit normaal ,hebben nog mensen hier last van.

 

groetjes bieke

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

heb ook gedurende dagen het gevoel dat ik koorts heb, transpireer ook veel

als ik dan check of ik daadwerkelijk koorts heb is dat niet het geval

wel regelmatig verhoging

Link to comment
Share on other sites

Hallo. Momenteel gebruik ik Prednison voor de behandeling van Sarco. Dagelijks heb ik last pijn op de borst. Graag zou ik van mede Sarcoidose patienten willen vernemen of dat in combinatie van Prednison daarnaast nog een andere pijnstiller ingenomen mag worden.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Eric

 

 

Groetjes Eric

 

Ik heb ook regelmatig van die vreemde pijnen in mijn borst en of dit van de sarco komt weet ik niet, ik zou dit aan je arts vragen!

Ik heb hevige pijn in heel mijn lichaam en kreeg in combi met de Prednison ook Diclofenac en later Tramadol en nu Morfine, maar het blijft allemaal gevoelig en heb een loopafstand probleem, wat als maar erger wordt!

 

Ook heb ik al jaren last van hevige transpiratie en drijf dan helemaal in het zweet, heel erg akelig en lastig!

Mijn temperatuur is dan altijd normaal.

Maar ik heb ook wel regelmatig extreem lage temperatuur en ben gelijkertijd dan ook zwaar ziek wat gepaard gaat met hevige hoofdpijn en braken, dit houd vaak een paar dagen aan. Dit komt zo uit het niets en mijn artsen staan ook voor een raadsel.... hier ga ik volgende week een antwoord op krijgen van mijn laatste onderzoeken jl. die in heb ondergaan.

 

Hopelijk heb je iets aan deze uitleg?

 

Sterkte en groetjes,

 

Okkie

Link to comment
Share on other sites

 

 

Maar ik heb ook wel regelmatig extreem lage temperatuur en ben gelijkertijd dan ook zwaar ziek wat gepaard gaat met hevige hoofdpijn en braken, dit houd vaak een paar dagen aan. Dit komt zo uit het niets en mijn artsen staan ook voor een raadsel.... hier ga ik volgende week een antwoord op krijgen van mijn laatste onderzoeken jl. die in heb ondergaan.

 

Hopelijk heb je iets aan deze uitleg?

 

Sterkte en groetjes,

 

Okkie

 

heel herkenbaar!

 

heb ook momenten dat ik zo'n raar droog gevoel krijg in mijn mond dat al het speeksel wordt weggetrokken en dat je dan inderdaad zo'n braakneiging krijgt.

Link to comment
Share on other sites

heel herkenbaar!

 

heb ook momenten dat ik zo'n raar droog gevoel krijg in mijn mond dat al het speeksel wordt weggetrokken en dat je dan inderdaad zo'n braakneiging krijgt.

 

 

Die droge mond, komt bij mij door de Amitriptyline!

Die is van 25mg naar 10 mg gegaan en dat is echt te merken,

heb nu ook geen last meer van die vervelende droge mond!

 

Het andere wordt nog verder onderzocht, hopelijk komt hier ook duidelijkheid in...

 

Is het bij jou alleen momenten dat je hier last van hebt Robert??

Zou dit dan ook maar eens laten onderzoeken als ik jou was,

dan weet je waar het vandaan komt, toch? :)

Iig, success!!!

 

Groetjes,

 

Okkie

Link to comment
Share on other sites

Die droge mond, komt bij mij door de Amitriptyline!

Die is van 25mg naar 10 mg gegaan en dat is echt te merken,

heb nu ook geen last meer van die vervelende droge mond!

 

Het andere wordt nog verder onderzocht, hopelijk komt hier ook duidelijkheid in...

 

Is het bij jou alleen momenten dat je hier last van hebt Robert??

Zou dit dan ook maar eens laten onderzoeken als ik jou was,

dan weet je waar het vandaan komt, toch? :)

Iig, success!!!

 

Groetjes,

 

Okkie

 

Nee alleen bepaalde dagen heb ik er last van, zal het eens navragen bij de HA als ik er vandeweek toch heen ga

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.