Ga naar inhoud

Welke medicatie?


Simone

Recommended Posts

Hallo,

Graag zou ik van mensen horen welke medicatie men gebruikt. Ik gebruik op dit moment co-trimoxazol, omdat de imunoloog daar goede ervaringen mee had. Maar ik merk na ruim 2 maanden helemaal geen verbetering. Het wordt alleen slechter. Ik lig nu al 2 weken in bed met verschrikkelijke pijn in borst en spieren.

Nu ben ik afgelopen vrijdag weer bloed gaan prikken en volgende week belt hij me. Waarschijnlijk wilt hij dan over op mtx met prednison. Ik ben niet blij met de mtx omdat wij nog een kinderwens hebben. Heeft iemand van jullie andere medicatie gekregen. Mijn voorkeur gaat uit naar humira, maar volgens mij moet je dan eerst prednison en mtx geprobeerd hebben. Of heeft iemand van jullie een andere ervaring?

Liefs Simone

Link to comment
Share on other sites

Hoi Simone,

 

ik heb een jaar Remicade gehad met er naast MTX. Nu slik ik nog MTX en is mijn Remicade gestopt. Humira en Remicade lijken heel veel op elkaar. Voor een kinderwens is het ook verboden. Dus je schiet dan niet veel op.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bernadette,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Inderdaad daar schiet ik ook niets mee op. Nou ja dan maakt het ook niets uit.

Heb je wel profijt gehad van de medicatie?

 

Groetjes Simone

Link to comment
Share on other sites

Hoi Simone,

 

ik heb uiteindelijk heel veel positieve resultaat gehad van mijn Remicade. Kwam daar eigenlijk pas achter toen ik er mee gestopt was. Het is nu 8 weken geleden. Mijn vermoeidheid is weer terug. Ook het branden van mijn lichaam. De energie die ik 2 maanden geleden nog had, was heerlijk. Ik weet nu hoe het was om weer meer te kunnen.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.