Ga naar inhoud

100 Leden


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

PROFICIAT ALLEMAAL :)

 

Vanaf nu hebben we 100 leden!!!!

 

Dit forum is opgezet met de bedoeling om 1 persoon te helpen / van informatie te verschaffen. Inmiddels zijn er dit al 100 en wij hopen nog lang en gezellig met elkaar te kunnen \'forummen\' (nieuw werkwoord?? :))

 

Groetjes,

 

Joachim en Alex (de admins)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:100 Leden

 

Hartstikke goed zeg! Ik had niet verwacht dat het zo goed zou lopen. Erg fijn om bijna dagelijks te lezen dat bezoekers hier van elkaar leren en elkaar kunnen helpen.

Link to comment
Share on other sites

Re:100 Leden

 

2modp4l.gif Goed van jullie Joachim en Alex, want jullie zijn toch wel de oprichters van dit heerlijke forum :) waar wij ons verhaal kunnen doen, toch???:P ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:100 Leden

 

Oprichters of niet, het zijn de leden die het moeten doen! Dus aan jullie minstens zoveel eer als aan ons! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Re:100 Leden

 

Mannen GEFELICITEERD! :laugh:

Op naar de volgende 100 en dan naar 1000...:woohoo:

 

Goed hoor en bedankt :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:100 Leden

 

Gefeliciteerd!

Hopelijk kunnen we met z\'n allen een hoop mensen en elkaar helpen. Goed gedaan mannen!

Vergeet overigens de vele bezoekers (niet leden) niet. Zijn er volgens mij ook een hoop.

 

Jids:kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:100 Leden

 

:woohoo: :silly: Wow fantastisch dat iedereen hier zijn ei kwijt kan zeg het voort!!!!!!!!!!:woohoo: :woohoo: :silly: :silly: !!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:100 Leden

 

Jids je hebt helemaal gelijk :) niet alleen leden maar er zijn ook super veel niet leden die de het niet afgeschermde gedeelte lezen.

Link to comment
Share on other sites

Re:100 Leden

 

Jongens, gefeliciteerd!!!! :woohoo: ik vind het erg goed dat jullie dit begonnen zijn, het geeft ook na tig jaar nog een goed gevoel dat er meer mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten. EN dat ik erover kan kletsen hier. TOPPIE dus! op naar de 1000 lijkt me wat veel haha, maar wie weet! :lol:

 

groetjes Cunera

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.