Announcement

Collapse
No announcement yet.

Landelijk onderzoek Sarcoidose en sport / beweging

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Landelijk onderzoek Sarcoidose en sport / beweging

Beste allemaal, ik doe sinds 1 maand mee met een landelijk onderzoek om te onderzoeken of mensen met Sarco´dose, baat hebben bij het dragen van een activity tracker. De ene groep deelnemers krijgt geen begeleiding en de andere groep, staat onder controle van fysiotherapeuten.

Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat ik goed inzicht krijg in dagelijkse activiteiten. Dit helpt mij in ieder geval gemotiveerder bezig te zijn met mijn oefeningen.

Zijn er nog meer mensen hier die meedoen?
    Never Surrender

Nee, maar het lijkt mij wel erg interessant. Houd je ons op de hoogte Joachim

Comment

even een update hoe het gaat :) tot nu toe.

De begeleiding (ondanks dat deze per telefoon/mail gaat) is prima en erg prettig. Ook het inzicht wat je allemaal doet op een dag, is ideaal te noemen.

Over een paar weken loopt mijn deelname af aan dit onderzoek. Het gaat dan nog wel door. Ik weet iig zeker dat ik gebruik ga blijven maken van een activity tracker.
      Never Surrender

Comment

Inmiddels is voor mij het onderzoek afgerond. Een verbetering in spierkracht in mijn benen is het resultaat. Uiteraard behaald binnen mijn eigen kunnen maar wat een opluchting. Begeleiding was super! Nu volhouden :)
        Never Surrender

Comment

Goed om te horen.

Comment

Verwerken...
          X