Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sarco´dose en Sport

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

De mogelijkheden om te sporten variŰren volgens mij afhankelijk van hoe de sarcidose zich manifesteert. Ik heb wat dat betreft het geluk dat mijn longen redelijk gevrijwaard zijn gebleven van klachten. Op een incidentele ontsteking van de slijmvliezen na dan.

Gedurende de periode dat ik aan de prednison zat heb ik niet kunnen sporten. Ik heb toen behoorlijk last gehad van een soort gedesoriŰnteerd gevoel, evenwichtsstoornissen en gewrichtspijnen. Toen ik vervolgens overging naar Humira zijn al die klachten binnen 3 maanden verdwenen en heb ik het sporten weer kunnen oppakken. Je kunt je haast niet voorstellen hoe sensationeel dat voelde, vooral omdat sporten mij met de paplepel is ingegeven.

Intussen heb ik weer een behoorlijke conditie opgebouwd en voel ik me ook weer "fris" in mijn hoofd.

Comment

Sinds een kleine maand bezig met fisio bij ons in waalwijk, puur om wat meer conditie op te bouwen.
      Het gaat heel wisselend, ik voel er me wel wat fitter bij.
      Raar is dat ik met Prednison beter presteerde en meer power had dan zonder, zoals nu.

Comment

Verwerken...
      X