Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Bernadette 2

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Hey Bernadette,
    fijn dat de problemen met de darmen een andere oorzaak heeft, en dat daar iets aan te doen is. Scheelt toch weer iets, want dvn geeft al genoeg gedoe.
    En met die bloeddruk, bedoel je dan dat je ineens een hele lage druk krijgt? Dat is wel jammer. Voel je dat ook aankomen, of is het echt 'het komt en dat is pech voor die dag'?

groetjes

Comment

Hoi Hermione,

ik voel vaak al aan mijn hoofd dat hij laag is. Ook zakt hij door inspanningen. Normaal knijpen de vaten in je hoofd beetje dicht als je iets doet. Door mijn dvn gebeurt dat niet waardoor mijn bloeddruk daalt en ik mijn hoofd voel bonken. Het belemmert mij wel bij veel dingen. Heb altijd wel een lage bloeddruk gehad.

De internist gooide mijn darmklachten meteen op spastische darmen. Het was geen maag darm lever arts. Ook wist ze niet veel van dvn. Ik laat het maar zo. Zal het wel aan de neuroloog vragen als ik daar kom. Mijn volcolon werkt goed voor mij en dat is het belangrijkste.

Groetjes, Bernadette

Comment

Vandaag met mijn scoot naar Ikea geweest. Was echt een uitdaging voor mij. Ik was er al lang niet meer geweest. De heenweg een paar keer verkeerd gereden. Terug ging veel sneller. Voor herhaling vatbaar. Groetjes

Comment

Jammer krijg dit niet weg
          Laatst gewijzigd door Bernadette; 17-07-2014, 08:56.

Comment

Goed van zo!!

Ik merk ook dat je ongemerkt steeds minder mobiel wordt.
            Ik heb een elektrische fiets gekocht want fietsen ging bij mij steeds moeizamer.

Je moet oppassen dat je niet te veel thuis blijft zitten. Dus goed dat je dat gedaan hebt!

Comment

Thuis zitten komt niet in mijn woordenboek voor. Ik heb 6 jaar een scootmobiel en rijd echt overal naar toe. Mijn volgende uitdaging is om naar den bosch te gaan. Is 35 km. Net te halen als het mooi weer is. Voordat ik mijn scootmobiel had, kwam ik ook minder ergens. Fietsen ging niet meer. Groetjes

Comment

Ondertussen heb ik mijn ritje van 35 km naar Den Bosch ook gemaakt met mijn scoot. Echt een uitdaging. Ik heb een heerlijke dag gehad. Alles verliep perfect. Na 3 uur kwamen we bij onze dochter aan waar ik heb kunnen rusten en mijn scoot een uur kon opladen. Daarna de stad nog onveilig gemaakt. In de avond met Valys weer naar huis. Mijn man, opklapbare rolstoel, scoot en ik mochten mee met de taxbus. Het was een uitdaging die ik volgend jaar weer hoop te doen.

Ondertussen zijn we een maandje verder. Ik heb genoten van het heerlijk weer. Had minder last van vermoeidheid, ook al was mijn bloeddruk laag. Gisteren merkte ik weer dat het wat frisser was. Mijn bloeddruk zakte na het sporten op een bovendruk van 90. Het leek toch goed te gaan. Maar na het warm eten voelde ik mijn energie uit mijn lijf weg vloeien. Rest van de avond doodop. Niet op te krikken. Jammer genoeg heeft een goede nacht mijn energie niet terug gegeven. Ik ben nog doodop. Groetjes

Comment

jhee wist helemaal niet van wat voor invloed Vitamine had. ik slik nu een poosje multie v, maar heb nu ook steets sochtens als ik op sta een sort opweller sweeten niet kunnen denken pff misschien komt het daar door , zoals ik hier lees heb ik in al die jaren weinig info gehad, maar Bernadette wens je veel sukses

Comment

Hoi Sandra, ik kan jouw reactie op mijn bericht niet begrijpen. Ik heb het over mijn bloeddruk, helemaal niet over vitamines. Kun je even vertellen waarom je zo reageert. Groetjes, Bernadette

Comment

hoi Bernadette sorry heb gewoon van alles gelezen zonder naar de datums te kijken , nu ik terug kijk ziet ik dat het al even geleden is
                      ,,(,,Het verhaal van de neuroloog ging over dvn. Een paar dingen die mij erg zijn opgevallen in het verhaal zijn dat een verhoogde B6 ook voor dvn kan zorgen. Iedereen kijkt altijd naar de B12, maar de B6 kan dus ook een oorzaak zijn. ) nogmaals sorry niet op gelet, voor mij is dit allemaal nieuw gr sandra

Comment

Hoi Sandra, nou snap ik het. Ik weet wel dat B6 als die verhoogd is klachten kunnen geven die lijken op die van dvn. Maar volgens mij krijg je het er niet door. Zodra de B6 weer gezakt is, gaan de klachten ook meestal weer weg. Groetjes

Comment

Hoi allemaal, wat was ik toch goed tijdens de warmte van een paar weken geleden. Met de kou en nattigheid zijn mijn klachten heftig en snel terug gekomen. Vooral mijn dvn klachten. Mijn lichaam staat in brand en ik ben doodop. Hoorde in mijn omgeving dat ik niet de enige was die last had van de snelle verandering. Hoe voelen jullie je op dit moment. Groetjes, Bernadette

Comment

Met mij gaat het op het moment redelijk goed.
                            Ik heb geen last van het weer maar heb ook nog steeds prednison dat helpt bij mij goed alleen mijn bloedruk schiet omhoog.

Comment

Ik ben vanmiddag weer voor mijn halfjaarlijkse controle naar Nieuwegein geweest. Eerst mijn looptest gehad. Had meer gelopen dan vorige keer. Dit dankzij de fysio. Daarna naar neuroloog en longarts. Ik mag weer voor een half jaar door gaan met mijn Remicade en dan een keer per 4 weken. Weet nu dat ik volgend jaar in juni weer moet gaan proberen af te bouwen. Heb ik al 1 keer gedaan en toen is het mislukt. Het was toen wel winter. Misschien lukt het in de zomer wel.

Comment

Hoi Bernadette,
                                Goed nieuws dat je looptest beter is gegaan. Fysio helpt goed, bij mij ook.
                                Misschien gaat het de volgende keer wel beter met afbouwen. Optimistisch blijven!

Comment

Verwerken...
                                X