Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Natalija

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Voorstellen Natalija

Hoi,

Ik ben nieuw op forum: mijn naam is Natalija,32,woon in Drenthe,ben Bosnische.
    Ik heb klachten vanaf begin jan 2012.
    Ik ben bij natuurarts geweest en die heeft eind vorig jaar 2x bodycheck gedaan en die kwam uit op Sarco en hij blijft erbij.
    Nl artsen zeggen van niet.
    Ik ben in july naar internist hier in Nl geweest en die wou mij testen op B12 tekort en kwam uit op 130 en heb in sept 8x injectie's gehad en de klachten zijn tijdelijk weer terug net als tijdje terug.
    Ik ben moe moe moe,buikpijn,elke x naar wc,hoofdpijn,duizelig,allergie.
    Ik wil alleen maar slapen.
    Ik heb ook nog allergische astma.
    Kan het zo zijn dat ik beide heb: Sarco en B12 tekort?
    Natuurarts zegt dat mijn Bse 42 is terwijl het 10 moet zijn.
    Er zitten veel ontstekingen in mijn lichaam.
    Urine en ontlasting zitten soms ook bloed in.
    Zo is dat begin 1 jan 2012 ook begonnen:
    Met erge buik/darmklachten,vaak naar wc en bloed in urine en ontlasting.
    En moeheid.
    Ik heb in 2008 Ziekte van Pfeiffer gehad.
    Mijn schildklier is ook niet ok zegt natuurarts.

Gr Natalija

Hoi Natalija, wat een prachtige naam heb jij

Op welke grond is die diagnose sarco gesteld dan? Je moet echt een paar kenmerken hebben en bloed- en r÷ntgenonderzoek volgens mij.
    De klachten op zich kunnen heel wisselend zijn, dat zie je hier op het forum ook.
    Allergisch astma doet er ook geen goed aan natuurlijk.
    In principe kun je zeker meerdere aandoeningen naast elkaar hebben. Ja hoor, dat is mogelijk, Helaas zou ik bijna zeggen.

Ik weet niet of bloed in urine en ontlasting nu bij sarco horen. Daar heb ik nog niet eerder van gelezen.
    Vitamine B tekort kun je inderdaad ook heel ziek van zijn, dat weet ik.