Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Natalija

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Voorstellen Natalija

Hoi,

Ik ben nieuw op forum: mijn naam is Natalija,32,woon in Drenthe,ben Bosnische.
    Ik heb klachten vanaf begin jan 2012.
    Ik ben bij natuurarts geweest en die heeft eind vorig jaar 2x bodycheck gedaan en die kwam uit op Sarco en hij blijft erbij.
    Nl artsen zeggen van niet.
    Ik ben in july naar internist hier in Nl geweest en die wou mij testen op B12 tekort en kwam uit op 130 en heb in sept 8x injectie's gehad en de klachten zijn tijdelijk weer terug net als tijdje terug.
    Ik ben moe moe moe,buikpijn,elke x naar wc,hoofdpijn,duizelig,allergie.
    Ik wil alleen maar slapen.
    Ik heb ook nog allergische astma.
    Kan het zo zijn dat ik beide heb: Sarco en B12 tekort?
    Natuurarts zegt dat mijn Bse 42 is terwijl het 10 moet zijn.
    Er zitten veel ontstekingen in mijn lichaam.
    Urine en ontlasting zitten soms ook bloed in.
    Zo is dat begin 1 jan 2012 ook begonnen:
    Met erge buik/darmklachten,vaak naar wc en bloed in urine en ontlasting.
    En moeheid.
    Ik heb in 2008 Ziekte van Pfeiffer gehad.
    Mijn schildklier is ook niet ok zegt natuurarts.

Gr Natalija

Hoi Natalija, wat een prachtige naam heb jij

Op welke grond is die diagnose sarco gesteld dan? Je moet echt een paar kenmerken hebben en bloed- en r÷ntgenonderzoek volgens mij.
    De klachten op zich kunnen heel wisselend zijn, dat zie je hier op het forum ook.
    Allergisch astma doet er ook geen goed aan natuurlijk.
    In principe kun je zeker meerdere aandoeningen naast elkaar hebben. Ja hoor, dat is mogelijk, Helaas zou ik bijna zeggen.

Ik weet niet of bloed in urine en ontlasting nu bij sarco horen. Daar heb ik nog niet eerder van gelezen.
    Vitamine B tekort kun je inderdaad ook heel ziek van zijn, dat weet ik.

Tja, ik denk dat eerst goed in kaart gebracht moet worden wat nu de oorzaak is van jouw klachten, anders kom je niet veel verder en is het dweilen met de kraan open, zoals we dat in Holland zeggen.
    Sterkte!

Comment

Welkom op het forum!

Ik weet niet of al deze klachten wel bij sarcoidose horen komt mij niet bekend voor.

Comment

Hi. Thnx Henrieke en Annabelle. Ik log nu pas weer hierin op de forum. Gr

Comment

Hoi Natalie,

Ik heb sinds gister officieel sarcoidose en heb dus afgelopen maanden diverse onderzoeken gehad waar onder een biopsie uit de bulten bij me been, een ct scan van me longen waarbij dus een een klier achter me longen gevonden is en vervolgens een endoechografie is gemaakt.

Het zusje/ broertje van sarco is de ziekte van croon daar kan je bloed bij je ontlasting en kan je zeker last hebben van je buik en daar passen jou aanwijzingen zeker bij dus ik zou zeker eens horen bij de dokters om daar naar te gaan kijken
          Sterkte in ieder geval gr ruud

Comment

Ja inderdaad, zoals Ruud zegt.. Lijkt meer op de ziekte van Crohn, of wellicht endometriose. Zou dat bij een (echte) arts laten bevestigen (internist, MLD of gynaecoloog). Daar zijn namelijk hele andere behandelpaden en verlopen van bekend, en misschien wel oplossingen. In ieder geval lijkt het me niet iets wat je geheel onbehandeld verder wilt laten gaan? Ik spreek nu uit eigen referentie kader. Sterkte!

Comment

Origineel geplaatst door ruud1982 View Post
              Hoi Natalie,

Ik heb sinds gister officieel sarcoidose en heb dus afgelopen maanden diverse onderzoeken gehad waar onder een biopsie uit de bulten bij me been, een ct scan van me longen waarbij dus een een klier achter me longen gevonden is en vervolgens een endoechografie is gemaakt.

Het zusje/ broertje van sarco is de ziekte van croon daar kan je bloed bij je ontlasting en kan je zeker last hebben van je buik en daar passen jou aanwijzingen zeker bij dus ik zou zeker eens horen bij de dokters om daar naar te gaan kijken
              Sterkte in ieder geval gr ruud
              Ik heet Natalija. Geen Natalie. Oh,dat is niet mooi,sterkte.

Comment

Origineel geplaatst door Sapphirelinda View Post
                Ja inderdaad, zoals Ruud zegt.. Lijkt meer op de ziekte van Crohn, of wellicht endometriose. Zou dat bij een (echte) arts laten bevestigen (internist, MLD of gynaecoloog). Daar zijn namelijk hele andere behandelpaden en verlopen van bekend, en misschien wel oplossingen. In ieder geval lijkt het me niet iets wat je geheel onbehandeld verder wilt laten gaan? Ik spreek nu uit eigen referentie kader. Sterkte!
                Deze arts is beter dan andere arts of huisarts. Is echte arts. Is Duits maar heel veel Nederlanders komen bij hem. Is echt elke x druk in wachtkamer. De meeste NL mensen die daar komen klagen over NL artsen en ziekenhuizen,ik ook helaas. Thnx,jij ook sterkte.

Comment

Hoe gaat het nu met je Natalija?
                  Never Surrender

Comment

Ik ben nu pas weer hier. Gezondheid kan beter. Joachim. En met jou?

Comment

Verwerken...
                    X