Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Koolmees en onderzoek "Overeenkomsten die voorkomen op jonge leeftijd bij mensen met sarcoïdose'

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Voorstellen Koolmees en onderzoek "Overeenkomsten die voorkomen op jonge leeftijd bij mensen met sarcoïdose'

Hallo Allen,

Ik wil mij voorstellen als Koolmees, deze naam heb ik gekozen omdat de koolmees een intelligent vogeltje is waar veel onderzoek mee gedaan wordt.
    Ik ben 49 jaar en sinds 2007 heb ik mij ontwikkeld als Life Science therapeut.

Nu wil ik onderzoeken, via een korte enquête, of bepaalde overeenkomsten op jonge leeftijd voorkomen bij mensen met sarcoïdose.

Sarcoïdose kan individuen van alle leeftijden treffen, maar wordt het meest vastgesteld tussen 20 en 40-jarige leeftijd met een tweede piek bij postmenopauzale vrouwen. Hoewel sarcoïdose voor het eerst is beschreven door dermatologen, weten we inmiddels dat alle organen bij het ziekteproces betrokken kunnen zijn.

Zoals bij de meeste aandoeningen begint het vaststellen van de diagnose bij het verzamelen van klinische gegevens. Bepaalde klinische gegevens kunnen het vermoeden op het bestaan van sarcoïdose ondersteunen.

Daarom wil ik, via een korte enquête, onderzoeken of er bepaalde overeenkomsten zijn op jonge leeftijd die veel voorkomen bij mensen met sarcoïdose. Mogelijk kan dit leiden tot vermoeden van sarcoïdose op jonge leeftijd voordat het zich klinisch presenteert.

Hoe meer mensen met sarcoïdose de enquête invullen, hoe betrouwbaarder de uitkomst.

De enquête is anoniem en in te vullen door op onderstaande link te klikken (of te kopiëren en te plakken in uw browser).

http://www.survio.com/survey/d/G4V4N0Q8I9V1G9T4J

Laatst gewijzigd door Joachim; 14-08-2016, 20:16.

Beste Koolmees,

Welkom op het forum. Ik probeer de enquete in te vullen maar sommige dingen moet ik invullen terwijl die niet op mij slaan? Daarnaast zie ik bij vraag 1 een JA en NEE met daarbij een smiley die verkeerd staat.

Of doe ik iets verkeerd?

Mvg,

Joachim
    Never Surrender

Comment

Verwerken...
    X