Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen janrasenberg

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Voorstellen janrasenberg

Ik heb 40 jaar gelden sarco´dose gehad en was toen 22. Bij toeval ontdekt in militaire dienst. Heb 40 jaar geen last gehad. Maar nu, ik ben 62, plotseling allerlei klachten die erg lijken op sarco´dose: hoestbuien, snel moe, kortademig.... de huisarts krijgt er ook geen vat op. Bloedonderzoek en borstfoto leverde niets op. Zou op die foto niet iets te zien moeten zijn als het sarco´dose is? Wellicht toch maar eens naar longarts laten verwijzen.

Welkom hier! Na 35 jaar wazige klachten is mijn diagnose ook pas vastgesteld toen ik 55 was... Maar dan ook gelijk goed. Sarco in botten, longen, lymfe, hart en neurosarco in ruggenmerg en dikke zenuwen.
    Dat dit niet eerder is gevonden blijft mij een raadsel...

Veel sterkte!

Comment

Goedemorgen Jan,

Op een longfoto hoef je niet perse iets te zien. Het vreemde bij Sarco is dat mensen klachten kunnen hebben, zonder dat er iets te zien is. Wellicht dat er middels een PET scan ergens kleine ontstekingen te zien zijn, zodat er alsnog een diagnose gesteld kan worden zonder enkel uit te gaan van je klachten?

Tevens mbt je bloedonderzoeken, wat hebben ze onderzocht? Alleen je ACE waardes of ook je SIL2R ?

Mijn ongevraagde advies is doorverwijzing naar een ziekenhuis waar men uitgebreide ervaring heeft met Sarco´dose. Dit ook om jou meer duidelijkheid te verschaffen.

Hoe gaat het nu met je?

Gezonde groet,

Joachim
      Never Surrender

Comment

Verwerken...
      X