Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Gert Jan 30

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Hallo Gert Jan,

Wat een rollercoaster voor je en hopelijk heb je zo min mogelijk bijwerkingen. Probeer goed naar je lichaam te luisteren en schroom niet om je arts te bellen als je twijfelt over iets.

Ik heb langer dan 6 mnd gewacht tot wij aan onze kinderwens begonnen. Uit voorzorg zullen we maar zeggen en dat is gelukkig allemaal goed gekomen. De kleine heeft enkel wat allergieŰn maar niets bijzonders.

Mocht je partner zwanger zijn dan is mijn ongevraagde advies om een NIPT test te laten doen. 1 of 2 buisjes bloed en jullie weten meteen meer. Dit kan tegenwoordig in NL maar weet niet precies de voorwaarden. In BE kan het ook en daar betaal je dan voor maar je hebt de rompslomp niet van NL

Grt,

Joachim
    Never Surrender

Comment

Hallo joachim,

voorlopig zijn de bijwerkingen erg goed te overzien moet ik zeggen. Dag van MTX inname zwaar gevoel op de maag alsof ik heel veel gegeten had maar niet misselijk of een ziek gevoel. De dag na inname was ik erg moe en slap. De dag daarna eigenlijk alweer een stuk beter en lijk ik totaal geen bijwerkingen te ervaren. Maar voor de goede orde. Ik gebruik nu maar 10 Mg MTX en afgelopen dinsdag voor de eerste keer.

En voor de kinderwens gaan we zeker 6 maanden wachten en geen risicoĺs nemen. Maar dat is ook voor latere zorg. Eerst maar eens kijken wat de MTX gaat doen. Ben blij als alles weer wat stabieler wordt en me beter ga voelen.

Comment

Verwerken...
      X