Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen Maddy

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Hoi Maddy fijn dat je weer thuis bent. Sterkte met het verder opknappen. Groetjes

Comment

• Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met je Maddy! In een vorige post noemde je ARA290. Heb jij al ervaringen?
      Never Surrender

Comment

• Origineel geplaatst door Joachim View Post
        Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met je Maddy! In een vorige post noemde je ARA290. Heb jij al ervaringen?
        Lijkt me sterk Joachim. ARA290 wordt in NL nog niet toegestaan. Is een experimenteel weesgeneesmiddel in de USA ontwikkeld, maar niet volgens EU-normen getest. Kan helaas nog jaren duren voordat het beschikbaar komt voor ons :(.

Comment

• hoi joachim,

bedankt voor vragen, inmiddels krabbel ik weer overeind, was een hele nare ervaring, hoe het kwam dikke ? kan nu alleen mijn rust nemen en hopen op snel herstel,
          ik heb in Nieuwegein gesproken over ARA290, idd kan jaren duren maar Nieuwegein had toch hoop dat het sneller kwam. Daar is nu al mijn hoop op gevestigd, kan je zeggen tja
          maar ik moet hoop hebben nadat remicade het niet voor mij was, blijft er niet veel over en ik wil het woord uitbehandeld nog niet horen. ARA290 word nu mijn doel.

ik ben me ook aan verdiepen weer in het eten, heb een jaar een ontstekend dieet gevolgd zonder resultaat, wil nu eens gaan kijken wat er nog wel kan, ik moet bezig blijven
          en niet de moed verliezen, die was ik afgelopen maand kwijt, eerlijk gezegd had ik het idee dat ik het niet haalde op de eerste hulp, hoop doet leven he :-))

gr Maddy

Comment

• Wat je zegt Maddy, hoop en doorzetting houden is soms zo ontzettend moeilijk maar het dan toch weer vinden is echt bijzonder. Fijn dat ook jij iig de moed weer gevonden hebt.

Ben je jezelf in iets specifieks qua eten aan het verdiepen? Er zijn zoveel verschillende voedingspatronen, om af en toe gek van te worden :)
            Never Surrender

Comment

• ik hoop dat ik iemand kan vinden die mij precies kan vertellen wat voor onze kwalen het beste eetpatroon is, dus eten als medicijn van dale pinnock volg ik al een tijdtje, maar ben meer geinteresseerd in The Anti-Inflammatory Dieet, ontstekingremmend dieet alleen in NL weinig bekwame mensen hierover. ik blijf zoeken :-))
              Laatst gewijzigd door maddizon; 30-06-2017, 16:18.

Comment

• Maddy jaren geleden ben ik bij volgens mij John geweest. Hij had zo'n dieet en was daar erg tevreden over. Misschien weet Joachim daar meer over. Hij was er toen ook bij. Was wel erg veel werk. Kan zijn dat helemaal fout zit. Dan hoor ik het wel van Joachim.

Comment

• Ik ben even voor je gaan zoeken Maddy bij de oude berichten. John gebruikt de naam J Meijwaard. Hij is ergens in 2011 begonnen met een dieet van de site lifestylemetamorfologie.nl. Ik weet niet hoe het nu met hem gaat. Ik kwam ook de naam van ManonAR tegen. Zij was erg tevreden over het oerdieet.

Later kwam ik de naam van Erik tegen. Hij staat geregistreerd als Roelof. Hij at volgens het Marshall protocol. Joachim, John en ik zijn nog een keer bij hem geweest. Jij kon toen niet las ik in oude berichten.
                  Laatst gewijzigd door Bernadette; 02-07-2017, 15:02.

Comment

• hoi bernadette, bedankt voor het zoeken :-)) alleen het MP gaat mij te ver, dit is een ingewikkeld proces met toevoegingen met medicatie en artsen, sowieso heb ik een flink tekort aan foliumzuur
                    en dat wil ik blijven nemen, nee wat ik bedoel is alleen ontstekend remmend eten tot me nemen, alleen had ik graag iemand ontmoet die me daar wijs in kon maken, nu moet ik het zelf gaan opstellen kost wat moeite maar ben alles aan zoeken wat ik kan vinden, meeste is in engels, komt goed, bedankt voor het meedenken in ieder geval
                    gr Maddy

Comment

• Hoi Maddy,

klopt MP is erg ingewikkeld. Ik zou er ook nooit aan beginnen. Vraagt ook zoveel tijd en geld. Ik hoop dat je iemand vindt die je kan helpen.

Misschien heb ik het wel gelezen maar niet opgeslagen. Waarom mag je niet beginnen met Humira?

Groetjes, Bernadette

Comment

• hoi bernadette,

eerlijk gezegd ben ik daar niet over begonnen na de remicade kwam heel veel op me af toen, ik ga me erin verdiepen en kijken wat dat doet, volgens mij gebruikt joachim humira ?

over 3 maanden ga ik weer naar nieuwegein toe

gr maddy

Comment

• Ik heb het MP zeker een jaar gedaan en voeding was een groot onderdeel. Sindsdien is voeding een soort automatische geworden en wat ik je iig wil adviseren om rustig aan op te bouwen met anders eten. Trial and Error want soms denk je iets goed te doen en dan blijkt je lichaam er toch anders op te reageren.

Heb je al wel een lijstje met voeding of heb je daar ook moeite mee met vertalen?

Grt,

Joachim
                          Never Surrender

Comment

• ik ben begonnen met een ander eetpatroon ik heb een combinatie van low carb en ontstekkende remmende producten, ik ben nu een week gestart en ga kijken wat het gaat doen,
                            ook ga ik met de dokter en fysiotherapeut kijken wat het betekend, ik heb niet met nieuwegein gesproken hierover maar ga dat zeker vermelden

ik denk dat het sowieso een goed besluit is als je nu ziek bent of niet om een gezonder eetpatroon te hebben, alleen is het ontzettend veel werk en moet je er heel veel energie in steken,
                            dat betekent alles wat ik heb, er is nu ff geen ruimte voor andere dingen omdat ik hier nu alles in steek, ik denk wel dat het na verloop van tijd meer routine gaat geven

het komt er dus op neer dat je alles zelf vers maakt, gelukkig heb zijn de kids uit huis en heb ik een partner die niet moeilijk doet anders is het nog zwaarder

wie weet wat het gaat geven we zullen zien en ik doe het rustig aan eerst wennen, ik heb in ieder geval weer een strohalmpje, ik zal dit onderwerp aankaarten bij voeding :-))

Comment

• Hoi Maddy, wat goed dat je op die manier gaat eten. Ben erg benieuwd hoe snel je iets gaat merken. Succes ermee.

Comment

• Hi Maddy, ik ben ook benieuwd! Hoe bevalt de omschakeling met voeding tot nu toe?
                                Never Surrender

Comment

Verwerken...
                                X