Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorstellen Lans

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Fijn dat het in ieder geval geen kanker is!

Ik herken die harde spier in de borst niet, ik heb wel een granuloom in mijn borst gehad.

Ik ga sinds een paar maanden iedere week naar de fysio.
    Daar bleek dat ik aan de zijkant van mijn bovenbenen ook hele harde schijven te zitten die steeds weggemasseerd worden en die komen ook steeds weer terug.
    Het is natuurlijk niet hetzelfde maar volgens de fysio zijn het grote spierknopen.

Comment

Hallo allemaal,
      Het is een aantal jaren goed gegaan met mij. Ik was zelfs losgelaten door de artsen in Nieuwegein. Mijn behandelend arts dacht dat de sarcoidose langzaam aan t uitdoven was. Een aantal weken geleden heb ik mij toch maar weer eens aangemeld bij Dr Grutters. Ik vond dat mijn pijnklachten weer aan het toenemen waren, en vertrouwde het niet. Helaas uit bloedonderzoek kwam er weer sarcoidose activiteit uit. Mijn calcium in bloed en urine zijn te hoog. Eind deze maand een nier echo en een gesprek of dit behandeld gaat worden en hoe. Ervaringen hiermee?
      Groetjes van Lans

Comment

vorige week heb ik een zon verbod gekregen☹️

Comment

Waardeloos Lars. Ik kan je niet helpen. Geen ervaring. Maar wel veel sterkte met deze heerlijke ziekte. Groetjes

Comment

Lars wat balen zeg maar wederom welkom natuurlijk. Ik ben benieuwd wat je uitslag is eind juli. Hou ons op de hoogte :)

Het advies mbt zon krijgen meer mensen met Sarco. Een totaalverbod vanuit een reguliere arts kende ik nog niet maar wel vanuit het Marshall Protocol. Moet je ook een hoed dragen en zonnebril?

Grt,

Joachim
            Never Surrender

Comment

Verwerken...
            X