Ga naar inhoud

wat vertel je tijdens een sollicitatiegesprek


Liek

Recommended Posts

  • Administrators

Hallo Liek, zoals Bernadette schrijft hoef je het niet te zeggen.

 

Je kunt jezelf wel indenken dat als je bijvoorbeeld chronische sarco hebt en je verzwijgt dit voor de werkgever, dat die niet blij is met je op het moment dat de konijn uit de hoed komt...

 

Het hangt dus puur af van de situatie vindt ik. Het kan namelijk ook zijn dat het maar om een part time baan gaat etc want voor hetzelfde geldt kun je wel een paar uur per dag werken.

 

Nogmaals het is situatie gebonden :)

Link to comment
Share on other sites

hoi Lieke,

 

Ook ik vind het van de situatie af hangen, ik heb toendertijd wel verteld dat ik ziek was en er bij verteld dat ze premie voor mij kunnen ontvangen en dus gunstig zou kunnen zijn als je aangenomen zou worden.

Ik realiseer me wel dat ik terug kon vallen op de uwv en dat was zeer gunstig voor de werkgever en mede op grond daarvan ben ik aangenomen.

 

Ik wens je veel wijsheid toe.

gr corina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ben je lid van een vakbond? dan lijkt mij dat een handige stap

 

 

________________________________ [TABLE=border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0, width: 84]

[TR]

[TD=class: xl64, width: 112]You can easily check out our best quality pmp certification practice test exam dumps prepare you well for the real Test-king.com - ccna You can also get success in real exam of tabor with the quality Pittsburg State University questions and ccie voice Tabor College answers.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

Bewerkt door alison3492
Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.