Ga naar inhoud

Longvliezen geirriteerd of ontstoken


femkehop

Recommended Posts

Hallo,

 

Even een vraagje: Heeft iemand van jullie al een keer de longvliezen ontstoken gehad.

Ben afgelopen donderdag in het ziekenhuis geweest omdat de pijn bij de longen maar aanbleef en ze vertelde mij dat het longvlies geirriteerd was of misschien ontstoken.

Heeft iemand van jullie ook gehad en weet iemand misschien of dit ook met de sarcoidose te maken kan hebben ???

 

Alvast bedankt,Femke

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Longvliezen geirriteerd of ontstoken

 

Hoi femke,

 

Dat hebben de artsen nog nooit tegen mij gezegd dus ik heb er geen ervaring mee. Heb je daar ook medicijnen voor gehad of moet het vanzelf overgaan?

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Re:Longvliezen geirriteerd of ontstoken

 

Hallo,

 

Ik moest eerst proberen met paracetamol en als dat niet aan sloeg moest ik beginnen met Diclofinac. OP dit moment (we zijn nu een week verder) heb ik nog steeds niet echt het gevoel dat het aan slaat. vandaag dus maar weer het ziekenhuis bellen,we wachten af....

 

Groetjes Femke

Link to comment
Share on other sites

Re:Longvliezen geirriteerd of ontstoken

 

hoi hoi,

 

ik wilde effe informeren of de diclofenac bij jou wel werkt. Ik kreeg een verslechtering van mijn klachten. Blijkbaar kan ik die niet verdragen.

 

Is de pijn minder geworden?

Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat.

groetjes Victoria

Link to comment
Share on other sites

Re:Longvliezen geirriteerd of ontstoken

 

Hallo Victoria,

 

Ook bij mij slaat de diclofinac niet aan. Heb nu Naproxen gekregen en dat slaat best wel aan. Alleen zoals gister heb ik 1 tabletje niet ingenomen (gewoon om even te kijken of dat gaat) maar dat had ik dus beter niet kunnen doen. Alles doet nu weer pijn.

Hoe lang heb jij nog met die klachten gelopen en weet jij zo hoe je eraan komt ???

 

Groetjes Femke

Link to comment
Share on other sites