Ga naar inhoud

2 vraagjes ...


maaike1976

Recommended Posts

Ik heb sinds kort ook de diagnose sarco gekregen.. alles is nog een beetje nieuw voor me.. dit zijn mijn 2 vragen.. ik heb een paar plekjes op mijn huid gevonden gaan deze nog weg?? ze zijn nog niet groot en zitten op mijn been..

 

En vraag 2: ik ben dus onder controle bij de longarts die tegen mij verteld dat sarco ook vanzelf weer weg kan gaan.. nu ik jullie verhalen allemaal lees en er mensen bijzitten die het al heel lang hebben vraag ik me af of de arts wel eerlijk is. Wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben.

 

Alvast bedankt..

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maaike,

zelf heb ik af en aan plekjes op mijn huid, sommige gaan weg, anderen blijven wat langer zitten. Geen idee hoe dat bij jou gaat verlopen.

Bij je tweede vraag: vergeet alsjeblieft niet, dat vooral mensen met chronische sarcoïdose hier posten, en ook blijven hangen. De mensen met acute sarcoïdose zijn of niet hier, of een paar keer hier geweest en nu al lang weer weg. Dat kan het beeld heel erg vertekenen wat je hier krijgt.

Het is inderdaad een ziekte, waarbij heel veel mensen genezen. Het is maar een klein percentage die langer of altijd klachten blijven houden.

groetjes,

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maaike, ik ben het helemaal met Hermione eens. Sarco kan heel gauw gaan sluimeren en heb je er nooit meer last van, vooral als het acuut komt. Het varieert zo ontzettend. Sterkte.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.