Ga naar inhoud

Award gekregen


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

Ons forum heeft vanuit de V.S. het Sarcoidose Golden Lifesaver Award gekregen. Deze award wordt gegeven aan iedereen die iets doet om Sarcoidose onder de aandacht te brengen en tevens iets positiefs toe te voegen voor mensen met Sarcoidose.

 

Natuurlijk mogen we hier trots op zijn met zn allen want samen maken we dit forum tot wat het is :)

 

Keep up the good work!

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

award

 

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is toch fijn om waardering te krijgen voor alle tijd en energie die jullie erin gestopt hebben.

keep up the good work!!!!!!!!!!!

victoria

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Bedankt allemaal maar vergeet niet dat wij het niet alleen doen he. Iedereen hier die iets post of zelfs kijkt helpt mee. We doen het dus met zn allen en applaus voor dat! Er is gewoon nog steeds te weinig aandacht voor onze ziekte en dat moet nodig veranderen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Verdiend!

 

Ons forum heeft vanuit de V.S. het Sarcoidose Golden Lifesaver Award gekregen. Deze award wordt gegeven aan iedereen die iets doet om Sarcoidose onder de aandacht te brengen en tevens iets positiefs toe te voegen voor mensen met Sarcoidose.

 

Het plaatje links boven was mij al eerder opgevallen en ik had het ook al eens aangeklikt maar begreep er niet veel van, nu snap ik het!

Leuk zeg moet toch voldoening geven, vooral aan jou Joachim!, jij bent de iniatiefnemer, zonder jou (en Alex) was er geen forum!

 

Kan je er iets meer over vertellen, kreeg je ineens bericht hierover?, hoe gaat dat in zijn werk? of heeft iemand je voorgedragen?

Bewerkt door Alex
Quote gefixed
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.