Ga naar inhoud

Thalidomide


Zjakke

Recommended Posts

Hoi,

 

Waarschijnlijk ga ik per volgende maand thalidomide slikken. Is er iemand die dit gebuikt? Omdat het oorspronkelijk als slaapmiddel vekocht werd, ben ik een beetje bang dat ik hierdoor nog meer last zal gaan krijgen van moeheid en of gewenning/verslaving.

Volgens mijn dermatoloog zijn de resultaten met dit medicijn spectaculair, maar zijn er maar weinig mensen die het aandurven het te gaan gebruiken.

Vroeger werd het middel verkocht onder de naam softenon.

Ik ben niet onder de indruk van het vervelende image van dit medicijn omdat ik absoluut geen kinderwens meer heb (twee is geoeg). Ik moet wel een verklaring tekenen waarin ik vastleg niet zwanger te willen worden en ik moet anti-conseptie gebruiken.(doe ik toch wel)

Ik hou jullie op de hoogte!

 

Groetjes, Jacqueline.

Link to comment
Share on other sites

Tegen de sarco. Zoals een aantal andere medicijnen (bijv. plaquinil) heeft ook dit medicijn een ontstekingsremmende werking en zou mn. heel goed werken tegen sarco in de huid en gewrichten.

 

Groetjes, Jacqueline.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.