Ga naar inhoud

ziek?


knuffel

Recommended Posts

Hoi Knuffel,

 

Ik ben niet ziek hoor, behalve de Sarco dan ;) Wel nog steeds kortademig en daardoor wat sneller moe. Dat gecombineerd met een iets drukkere agenda dan anders en druk met Marktplaats is geen beste combinatie...

Het grootste deel van wat in de woonkamer staat/hangt wordt vervangen en moet dus weg. Ik heb al wat dingen weggegeven/beloofd en de rest staat op marktplaats. Hartstikke leuk, maar ook veel werk, tenminste als je regelmatig de advertenties er opnieuw opzet om zonder kosten weer even op de eerste pagina te staan. Waar op geboden is bel ik wel af en toe omhoog. Foto's verbeteren heeft ook veel tijd gekost. Het heeft me van de straat gehouden, zeg maar :)

Vandaag had ik iemand over de vloer voor de salontafel. Hij had ook interesse in de gordijnen, plafonniere en de kast vindt hij ook mooi maar wel wat groot :biggrin:. Klinkt goed! Hij zou gaan meten. Als ik geluk heb, komt hij morgen terug voor meer... Fingers crossed!!!

Dus dan weet je waar ik druk mee ben ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey Albertina,

 

Ja idd buiten de sarco dan haha, we zijn altijd ziek he.

 

Balen dat kortademig zijn he?

Ja idd als je dat steeds moet vervangen op marktplaats....

 

Wat fijn dat je waarschijnlijk vandaag een koper had.

 

Heb je toevallig interesse in moderne 2e hands meubels a 850 euro, wij willen ze ook verkopen namelijk? (eetkamertafel met stoelen, salontafel, tvkastje, dressoir)

 

Nou "amuseer" je maar verder vandaag met koper en marktplaats ....

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Marktplaats??

 

Goeiemorgen !:w00t:

 

Ha! Dus ik ben niet de enige die marktplaats afstroopt ! Ik kan uuuuuuren strunen op marktplaats , enneh....ik heb nog n trilplaatje staan :p die heb ik er nu maar opgezet want dat trillen doe ik nu uit mezelf wel hihihi..

 

En meubels hmmm...ik was ze zelf aan het opknappen , van licht naar donker maar ja daar komt nu ff nix van terecht . De salon tafel is nu heel donker (geen succes) je ziet er alles op . Het is eigenlijk niets waard he als je zo komt te liggen in de kamer, je ziet alles , de banken worden minder, een la die scheef in een kastje zit een vlek op t plafond ...whaaaaaaaa!

Strax maar eens een lijstje maken voor ALS de Sarco wat minder word .

 

Nu eerst maar n bakkie zetten, ben alweer bekaf:crying:.

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

Hoi Knuffel,

We hebben al een nieuwe bank, salontafel en eettafel gekocht. Van het merk Topform, ken je dat?

Mijn tv-meubel heb ik voor 30 euro verkocht en een tijdelijke 'nieuwe' voor 25 euro gekocht. Goed hè? Het IKEA-model dat ik op het oog had ging aldoor voor ongeveer 50 euro weg, maar ik heb er één gevonden in een verkeerde rubriek (dressoirs) en onder een verkeerde naam (Trendhopper dressoir), dus ik had geluk! :) Een paar beschadigingen weggewerkt met een autolakstiftje en klaar weer.

Een tijdelijk dressoir hebben we ook al staan. Mijn verbouw-budget gaat namelijk op aan de electricien, stucadoor, de meubels die we al wel gekocht hebben, nieuwe TV, soort muziekcomputer en een paar hele dure lampen. Ook een schitterend wollen carpet gekocht via Marktplaats. Helemaal perfect, in de kleuren die onze woonkamer gaat krijgen en de juiste maat. En ook niet onbelangrijk: ze hebben geen huisdieren en roken niet! Oh ja, ik ga ook een paar kant-en-klare in-betweens bij bijv. Wehkamp kopen. Die zijn heel betaalbaar ;)!

Voor de rest moeten we nog even sparen. Zo houden we nog wat te wensen over :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Albertina,

Heb het ff opgezocht, leuke meubels heeft dat merk ja.

 

Ah dus je hebt al veel gekocht. Klinkt leuk allemaal.

Ja idd, z'on budget is snel op he.

 

Maar idd, iets te wensen over houden is ook leuk...

 

Iemand anders interesse in meubels ? ( hihi proberen kan altijd he)

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Haha :biggrin: je kunt een nieuw draadje beginnen: mini-marktplaats...

 

Ik ben weer wat kwijt aan de man die gisteren mijn salontafel koch. Morgen worden twee plafonnières en één set gordijnen opgehaald (ik heb nog twee sets). Veel geld krijg ik er niet voor, maar dat geeft niet. Beter iets dan niets, en het feit dat ik iemand anders er gelukkig mee maak telt ook mee :)

Link to comment
Share on other sites

Rina, heb je je klussenlijstje al gemaakt? Altijd handig om (in je hoofd) te hebben.

Als iemand langskomt en vraagt of hij/zij wat voor je kan doen, dan zeg je: "nou, ik erger me al een tijd aan die vlek op het plafond..." haha, wat zal die schrikken zeg ;) :biggrin: :)

Link to comment
Share on other sites

Ja... ik ben wel weer even ziek geweest maar gaat nu weer goed met me!!! Ik zie dat er nu toch genoeg mensen weer hier zijn, al mis ik Cunera en zus van haar en Jids hier wel???? Zouden zij ziek zijn???

Wat leuk dat jullie het zo goed doen op marktplaats... echt lachen dat je daar zoveel kwijt kan en ook voor terecht kan... hihi hoor dit vaker maar heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt...

Link to comment
Share on other sites

heb ik ff opgezocht, Marije is de zus van Cunera :)

Maar Vicktoria hoor ik hier ook niet meer???

Enne... Joachim en Alex...?

Te druk met andere dingen misschien...?? of uhhhh ook ziek??

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
heb ik ff opgezocht, Marije is de zus van Cunera :)

Maar Vicktoria hoor ik hier ook niet meer???

Enne... Joachim en Alex...?

Te druk met andere dingen misschien...?? of uhhhh ook ziek??

 

Hoi hoi :)

 

Nee hoor, ziek ben ik niet (alhouwel een hangende verkoudheid toch steeds meer de overhand begint te krijgen waardoor mijn hoofd op het moment als een te hard opgeblazen ballon aanvoelt) maar vooral erg druk met andere zaken! Ik kijk nog wel bijna dagelijks hoor, moet de boel toch een beetje in de gaten houden! ;) Joachim heeft op dit moment even wat andere dingen aan zijn hoofd, die zal zich eventjes niet zo heel vaak laten zien denk ik. Mocht er iets zijn dan kun je me altijd een berichtje of email sturen.

Link to comment
Share on other sites

Ik zag deze of vorige week wel een keer dat Cunera online was, dus blijkbaar leest ze wel mee.

Hoi Cunera, laat eens wat van je horen??? Alles goed met jou en de rest van de huishouding?

Link to comment
Share on other sites

Cunera we missen jou en de anderen hierooooo!!!!

 

Okee.... Alex fijn te weten dat je de boel hier nog wel goed in de gaten houdt ;)

Beterschap voor jou en hopelijk is dat opgeblazen ballonnen gevoel in je hoofd snel weer over!!!:sick:

 

Voor Joachim ook sterkte met de drukte waar je momenteel midden in zit en hopelijk zien je we hier ook snel weer :)

 

Heeeee..... dus Cunera komt hier nog wel voorbij???

Ja Cunera laat eens gauw weer iets van je horen hoe het met jou gaat meis...

we missen jou en de anderen hierooooo!!!!

 

Ik heb ook een poosje de puf niet gehad om te schrijven omdat ik te ziek was...

Groetjes Okkie :kissing:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Gelukkig is het weer weggetrokken. Had er anders flink van gebaald, had het vandaag niet kunnen gebruiken. Vandaag wezen rotsklimmen in de ardennen. Zal binnenkort wat foto's in een album zetten. Het weer zat wel ontzettend mee'

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig voor je dat het weg is gegaan.

 

Hhahahah dan weet je eens hoe wij ons voelen....wij kunnen het ook niet gebruiken om elke dag ziek te zijn, dat verpest ook vaak de leuke dingen.....hahahah begrijp je?

 

Leuk dat je het zo leuk hebt gehad.

 

Ja het was lekker weer he?

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Lijkt me gaaf Alex, rotsklimmen! :silly:

Ik ben een paar weken terug in de Ardennen geweest en heb een paar wandelingen gemaakt, want dat is voor mij intensief genoeg maar

als ik jong, fris en fruitig was zou ik ook gerust :silly:!

Mooi gebied de Ardennen, Mullerthal (Luxemburg) ben je daar al eens geweest, vind ik nog mooier.

Ook waren we in de grotten van Hotton geweest, 1 1/2 uur onder de grond, 75 mtr. diep, toen ik weer in de auto zat begonnen mijn longen heel vervelend te doen, aanpassings problemen, dat weet ik dan ook weer :huh:.

Bye Ineke

Link to comment
Share on other sites

Jaa zeg dat wel :unsure:... in mijn hoofd kan ik ook altijd zoveel... maar oohhhh...

als ik ergens aan deelneem.. dit doe ik trouwens al heel lang niet meer maar

Rotsklimmen lijkt mij ook gaaf!!!

En wat jij hebt gedaan daar in die grotten is ook een geweldig mooie ervaring

als ik het zo heb gezien op Google... Leuk om te onthouden...

voor betere tijden of vakantie... thanks Ineke!!! :thumbup: :thumbup:

 

Groetjes Okkie :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Grotten is ook erg leuk om te doen! Wij hebben dat een aantal jaar geleden regelmatig gecombineerd met klimmen :P

 

Tegenwoordig hou ik het niet meer zo bij maar toen nog wel, mocht je het leuk vinden om te kijken, dan kun je eens op mijn persoonlijke site kijken. Daar staan nog wat oude artikelen op van activiteiten. Van nog wat klimavonturen staan op deze pagina nog wat foto's.

Link to comment
Share on other sites

Leuk Alex, om rond te neuzen op je persoonlijke site, net zoals in je fotoalbum op je profiel.

De sites die je gemaakt heb zijn zo divers qua uiterlijk/onderwerp, knap en mooi hoor!

Ook leuk om te lezen over deze site, is er ook iets dat je niet kunt???

groetjes

Bewerkt door Ienepien
Link to comment
Share on other sites

ben dr weer!

 

Hoi allemaal! ik was even een beetje de weg kwijt op t forum hier, kon niet zo goed wennen aan het nieuwe jasje van hier. Grappig genoeg belde ik per ongeluk Albertina en die zei dat ze er ook aan had moeten wennen. Fijn, hihi voel ik me niet intens kneuzig hahahaha! En wat een onwijs goed gevoel dat ik gemist wordt zeg.. sjonge... :D *bloos*

 

En ik ben wel een beetje ziek geweest. Of eigenlijk overbelast. Elke avond het idee dat ik NIET MEER KAN. maar nu hebben we weer het eea op orde: er komt een tuinman, en de was van de 2 gezinnen (dus ook van zus) gaat naar de wasserij. Zo, dat scheelt!! En boodschappen doen we via Albert.nl. Marije (iid mijn zus, niet zo actief hier) en ik koken nu om de dag, dat scheelt ook erg veel. Hoef ik alleen het huis nog schoon te houden. dat lukt best, vind ik ook fijn om het huis schoon te houden het houd mijn hoofd op orde.

 

Verder hebben we allemaal hier thuis even de druk eraf gehaald. Even geen grote ondernemingen of moeilijke dingen, en marije en ik even geen wedstrijden met de paarden. Ff lekker alleen rijden als er energie is, en dan zien we volgend jaar weer of we weer actief gaan doen. Of niet! En de paarden kunnen nu er niet zoveel 'kracht' meer in het gras zit 24/7 op het gras. Dus we hoeven niks te voeren of te doen. Heerlijk hoor, want straks beginnen de natte tijden weer en moeten ze van het weiland af en gaat ons werk weer beginnen.

 

En om de update helemaal compleet te maken: ik ben bij een longarts geweest in t AMC. Goeie man!! Hij nam me serieus (niet zoals die reumatoloog weten jullie nog grrrrrr)

En naast alle longonderzoeken en foto's ed wil hij ook dat ik voor een slaap onderzoek kom. Ik moet einde van de maand ~(okt) een nachtje slapen op het AMC! HElp! hihi. grappig en eng tegelijk hoor!

 

groetjes Cunera

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.