Ga naar inhoud

ziek?


knuffel

Recommended Posts

Hey Cunera..... :):)

 

Fijn wat van jou te horen... en ook dat het jou weer redelijk goed gaat meis!!! ;)

Ja ja je word hier gemist hoor, hahaha...

Ja zie je wel..... ik vond het ook best lastig die verandering op het forum

maar op een gegeven moment had ik het door

en zie dat er hier nog veeeeeel meer kan maar dat durf ik ook nog niet hoor hahaha... komt misschien nog wel?

Ik vind het fijn dat je er weer bent meis!!! En wat hebben jullie het samen met je zus, slim aangepakt met de was en de boodschappen!!! Lekker alles onder controle hebben heerlijk hè!!!

 

Ja en dan een nachtje slapen in het AMC.... idd spannend... is dat voor slaap-apneu of zoiets??? Ik ben benieuwd???

 

Nou we horen het wel, hou ons maar op de hoogte

en probeer deze strakke lijn vast te houden Cunera

dat leeft veel makkelijker hè? Niet zo lang meer weg blijven hoor!!!!

 

Groetjes Okkie ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Leuk Alex, om rond te neuzen op je persoonlijke site, net zoals in je fotoalbum op je profiel.

De sites die je gemaakt heb zijn zo divers qua uiterlijk/onderwerp, knap en mooi hoor!

Ook leuk om te lezen over deze site, is er ook iets dat je niet kunt???

groetjes

 

Hoi Ienepien, natuurlijk is er genoeg wat ik niet kan haha! Een groot nadeel van zoveel dingen leuk vinden is dat je wel in de breedte veel kunt, maar uiteindelijk te weinig tijd hebt om in de diepte de sport te verbeteren. Maar, ik mag wel van geluk spreken dat ik zoveel sporten en activiteiten kan en mag doen. Klimmen en tafeltennis zijn sporten waar ik vooral veel tijd aan besteed. De rest is gewoon af en toe eens!

 

@Cunera: Hoi, leuk om je weer terug te zien! Als je vragen hebt over het gebruik van het forum kun je altijd de handleiding lezen of mij een mail/bericht sturen! Het is niet de bedoeling dat onze bezoekers de weg kwijt raken natuurlijk! :)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Cunera,

 

Ik zie dat je het gevonden hebt!

Bijlezen zal wel veel tijd gaan kosten, je kunt het natuurlijk ook lekker laten zitten ;) Gewoon [Nieuwe berichten] aanklikken en dan de onderwerpen openen, heeeeel snel doorscrollen en weer op [Nieuwe berichten] klikken voor de volgende thread.

Maar dat werkt natuurlijk alleen als je niet nieuwsgierig bent aangelegd :biggrin:!

 

De was naar de wasserij, wat een heerlijke luxe! Komt alles dan ook gevouwen en gestreken terug? Dat zou me toch ideaal zijn!

De tuinman laten we dit keer maar niet komen voor het winterklaar maken van de tuin. We moeten sparen voor onze 'nieuwe' woonkamer. Dus manlief doet elke keer een stuk tuin. Als de kliko vol is, is hij weer even klaar ;)

Maar als de tuinmannen het doen, is toch anders. Dan krijg je echt zo'n metamorfose. Aan het begin van de dag nog een beetje een bende, aan het eind van de dag perfecte tuinen en alle afval afgevoerd...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Mocht je niet zo nieuwsgierig zijn kun je via deze pagina ook op de knop [Markeer forums als gelezen] drukken.

 

LET OP, er volgt geen extra vraag, bij het klikken op de volgende link zullen gelijk alle berichten op gelezen staan! Als je zeker weet dat je dit wilt doen kun je ook gelijk via dit bericht alle berichten op gelezen zetten.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.