Ga naar inhoud
Login om dit te volgen  
Joachim

Elderly who start thiopurine therapy for IBD have higher risk for adverse events

Recommended Posts

Joachim

(HealthDay)—Elderly patients with inflammatory bowel disease (IBD) are at higher risk for adverse events (AEs) related to the use of thiopurines, according to a study published in the October issue of Alimentary Pharmacology and Therapeutics.

Link naar het originele artikel

Deel dit bericht


Link to post
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
Login om dit te volgen  

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij hebben cookies op uw apparaat geplaatst, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.