Ga naar inhoud

pijn


bieke

Recommended Posts

hoe komt het dat ik meer en meer pijn krijg.

 

door het stoppen met de cortisone

 

ik zit met dikke benen en heb er heel veel pijn aan

 

ik ga nu volgende week naar een andere dokter

 

ik weet echt niet meer wat te doen

 

ik ben lastig en verdraag niet veel

 

ik vraag me nog altijd af of cvs en fibro ook bij andere mensen voorkomen die ook nog eens sacoidose erbij krijgen

 

ik slaap in de voormiddag tot 12 uur of langer

 

kan iemand me helpen

 

bedankt bieke uit belgie

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook fibromyalgie.

Ja logische dat je zonder pred ook pijn hebt.

Ik heb ook pijn en slik geen pred.

 

Misschien kun je onstekingremmers vragen....helpt mischien tegen de gewrichtspijn

 

Sterkte!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hey bieke, ik zou niets liever willen dan je te helpen maar ik weet ook neit hoe. Misschien kan Knuffel je tips geven want ik heb geen Fybromyalgie.

 

Dat zo lang slapen heb ik ook gedaan. Duurde erg lang voordat dat minder werd maar je moet maar zo zien: Als je slaapt heeft je lichaam het nodig anders slaap je niet. Probeer dit als ff een rot periode te zien die wel over gaat. Alleen bij de een is het vervelender dan de ander. Ik heb ook erg lang erge pijn en weet ik allemaal wel niet nog meer maar nu gaat het toch ook beter? Komt wel goed alleen nu op dit moment is het gewoon klote voor je!

 

Hopelijk gaat het al wat beter :)

 

Ga je nog naar Leuven?

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Hey bieke, ik zou niets liever willen dan je te helpen maar ik weet ook neit hoe. Misschien kan Knuffel je tips geven want ik heb geen Fybromyalgie.

 

Dat zo lang slapen heb ik ook gedaan. Duurde erg lang voordat dat minder werd maar je moet maar zo zien: Als je slaapt heeft je lichaam het nodig anders slaap je niet. Probeer dit als ff een rot periode te zien die wel over gaat. Alleen bij de een is het vervelender dan de ander. Ik heb ook erg lang erge pijn en weet ik allemaal wel niet nog meer maar nu gaat het toch ook beter? Komt wel goed alleen nu op dit moment is het gewoon klote voor je!

 

Hopelijk gaat het al wat beter :)

 

Ga je nog naar Leuven?

 

Groetjes,

 

Joachim

 

Ja je kan voor de gewrichten ontstekingremmers vragen.

En savonds voor het slapen gaan neem ik nog een panadol.

Voor de spieren kun je misschien iets van warmte gebruiken, helpt wel maar tijdelijk misschien.

Een warm bad, warme douche, pittenkussen verwarmen enz.

Verder is er niet veel aan te doen en het maar te dragen helaas.

Ik heb er ook veel last van.

Ik heb periodes erbij dan word ik wakker en kan niet meer normaal doorademen vd pijn in de spieren in de romp.

Dan huil ik ook van ellende en pijn.

Dan moet ik een stukje lopen en dan zakt het pas na een tijdje wat.

Dat gaat dan alleen over de romp.

Is maar om even te laten zien dat ik het ook heb en je begrijp.

 

 

Sterkte!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

pijn,reageren op discussie

 

ja ik ben naar een dokter geweest een neuroloog en die zij dat als je fibro hebt het niet over gaat met cortisone

 

dus hij zal opnieuw aan de reumatoloog vragen wat er aan de hand is,want mijn pijn is enkel te doen met medrol

 

maar pech mijn logen kunnen daar niet tegen en moeten ze maar iets anders zoeken

 

dus stuurde de vorige dokter mij terug enkel voor behandeling van cvs en fibro

 

maar ben op eigen initiatief naar andere dokter geweest en die zegt dat het toch een vorm van sarco moet zijn en dat het niet is omdat ik niets aan mijn longen heb dat je geen sarco hebt

 

volgens de arts is het sarco op de gewrichten ,vermoeidheid,spierpijn,borstkas pijn ,hees ,koorts enz....

 

en ook moeten er volgens hem andere medicatie bestaan voor sarco dan de medrol waar ik niet goed mee ben de cortisone die ik nam deed mijn logvolume verlagen en kreeg ook een longontsteking daardoor volgens hen.

 

 

nu nog wachten tot na het weekend en dan weten we mss meer.

 

cvs,fibro,sarco wat zal het worden.

 

maar met de medrol was 90procent van mijn pijn weg,en nu heb ik 100 procent van mijn pijn terug

 

 

groetjes bieke slaaplekker

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bieke, als ik jou was zou ik pijnstillers aan jou behandelend arts vragen er is genoeg op de markt en dat maakt

het leven toch wat aangenamer.

Ik heb ook fibro en daar is echt wel iets voor, ik ben al zovaak overgestapt van medicijn...

maakt het leven toch fijne zodat je wat opgewekter door het leven kan ;)

Krijg je wel weer dat mensen denken hé... jij ziet er goed uit haha maar liever dat toch?

Ik raad het je echt aan net zo lang uit te zoeken wat bij jou het best past!

 

Sterkte hiermee, groetjes Okkie xmvepf.gif

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.