Ga naar inhoud

Honger!!


smartie39

Recommended Posts

Hoi,

Ik vroeg me af of hier meer lotgenoten zijn die zo'n last hebben van de bijwerking van de prednisonol, namelijk, HONGER!!! Ik wordt er gek van.

Ik ben dit jaar heel druk bezig geweest met afvallen, wat heel goed ging. Ik ben zelfs 10 kilo kwijt geraakt. Heel erg mooi, maar ja, moet ik aan de prednisonol. Tja, ik ben nu 3 weken bezig en ik wordt knettergek van die honger hoor. Ik kan eten wat ik wil, een uur later knort mijn maag alweer. Er niet aan toegeven is geen optie want dan begin ik helemaal te shaken en dat trekt maar niet weg, dus niet leuk.

Hoe doen jullie dat?

Groeten,

Smartie

Link to comment
Share on other sites

Nou HONGER... lekkere trek!!!

 

Nou nou HONGER lijkt me een beetje overdreven, ik denk eerder lekkere trek o7vxbt.gif

Je vraag....... "hoe doen jullie dat"......

VEEEEEEEEL HEEEEEEEEL VEEEEEL WATER DRINKEN.....mcb2oo.gif

 

Ik herken het wel hoor maar als je aan de prednison zit

en daar voor langere tijd aan zit ,

is het toch wel te zien aan je hoofd k19ilz.gif

en of je dan gaat lijnen of niet...

je krijgt gewoon een prednisonkop...

En daar doe je niks aan, dus succes!!! 2hnp9xl.gif

Link to comment
Share on other sites

Ik ken die honger maar al te goed.

Ik probeer dat tegen te gaan door veel water drinken en daarnaast veel kalorie-arme "maagvulling" zoals rauwe zuurkool, rijstwafels, cup-a-soup en matzes te eten..........maar het blijft behelpen ;)

Link to comment
Share on other sites

Een soort crackers van meel en water. Ze zijn te koop bij elke supermarkt en zitten in zeshoekige (kleine verpakking) of ronde (grote verpakking) doosjes en staan meestal waar ook beschuit en crackers staan

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

MMMMMMMMMMMMM HONGER :)

 

Had ik ook met de Pred! Niet normaal ik leek wel een vreetschuur. Nu ik Remicade krijg heb ik het alleen tijdens het krijgen van het infuus. Heel raar maar dan eet ik mezelf echt suf als er zo'n naald in mn hand zit.

 

Ik heb er gewoon aan toegegeven maar ik was dan ook door de Sarco zo'n 12 kilo kwijt.

 

Groetjes en eetse ;)

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Fijn te horen dat er meer hier last van hebben. Ik moet zeggen dat het met vlagen gaat. Soms gaat het een paar dagen goed en dan is het zomaar weer helemaal mis. Mijn opzet is nu om er als ik er geen last van heb, dus ook niet extra te gaan eten, want die verleiding is dan wel groot.

Groetjes,

Smartie

Link to comment
Share on other sites

Hihi.... nou SmarTie....hierboven staan genoeg tips dacht ik zo????

Ik soms ook helemaal gallies van het water drinken

maar doe er dan wat Roos-vicee in voor de smaak

Succes Okkie 2v93ho1.gif m76z53.jpg hx6nwy.jpg

Link to comment
Share on other sites

honger

 

ik heb ook een tijdje cortisone genomen en moet eerlijk toegeven

 

dat ik honger had en meer at dan anders ,ik kreeg ook een vollemaansgezicht van de cortisone

 

ben dan toch wat beginnen opletten want de kilos kwamen er vlug bij

 

nu neem ik geen medrol meer en de kilos vallen er zovan af ,geen honger door de pijn ,geen zin om te eten .

 

ook niet om te snoepen,ben al terug 7 kilo afgevallen

 

groejes bieke

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.