Ga naar inhoud

Wat te doen met vreemde berichten


Alex

Recommended Posts

  • Administrators

Beste leden,

 

Helaas is het zo dat er dit weekend iemand rotzooi heeft zitten posten. Dit kan wel eens gebeuren door iemand met een slecht humeur, maar ook door zogenoemde spambots. Wanneer jullie zo'n bericht zien, druk dan op de knop:report.gif . Deze knop staat bij elke discussie. Hiermee bereik je meteen Joachim of mij, en daardoor kunnen wij snel reageren. Reageer niet in de discussie, des te sneller hij uit de lijst van nieuwe berichten verdwijnt. Wanneer er wel gereageerd wordt komt hij elke keer weer boven aan te staan.

 

Groetjes Alex

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Hey Alex,

ik zie dat gele en rode kaartje nergens staan.

Wel een driehoek met een rode rand, rechts boven, kwalijke berichten,

bedoel je die?

 

Fijne dagen!

Ineke

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Hey Alex,

ik zie dat gele en rode kaartje nergens staan.

Wel een driehoek met een rode rand, rechts boven, kwalijke berichten,

bedoel je die?

 

Fijne dagen!

Ineke

 

Oeps! Inderdaad, deze moet het zijn: report.gif

 

Die andere is alleen voor mij en joachim :cool:

Link to comment
Share on other sites

Beste leden,

 

Helaas is het zo dat er dit weekend iemand rotzooi heeft zitten posten. Dit kan wel eens gebeuren door iemand met een slecht humeur, maar ook door zogenoemde spambots. Wanneer jullie zo'n bericht zien, druk dan op de knop: infraction.gif. Deze knop staat bij elke discussie. Hiermee bereik je meteen Joachim of mij, en daardoor kunnen wij snel reageren. Reageer niet in de discussie, des te sneller hij uit de lijst van nieuwe berichten verdwijnt. Wanneer er wel gereageerd wordt komt hij elke keer weer boven aan te staan.

 

Groetjes Alex

 

Hoi Alex,

Ik vond het wel raar toen ik het las en wilde inderdaad een mailtje sturen, maar omdat ik niet de eerste was die het bericht las, ben ik er vanuit gegaan dat het toch oké was, maar heb niets aangeklikt.

Maar dat rode/gele kaartje kan ik nergens vinden.

groetjes van Marjon,

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Oké, de volgende keer gebruik ik het driehoekje!

Maar het mailtje naar jou werkte ook goed ;)

 

ja hoor, een mailtje werkt ook goed, waarvoor onze dank! Het driehoekje is misschien voor jullie wat minder werk en het komt automatisch bij ons beide aan.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik heb zojuist de antispam tijdens registratie aangepast. Nu wordt er geen gebruik meer gemaakt van een plaatje met letters/cijfers, maar worden er 2 makkelijke vragen gesteld. Laten we hopen dat de spambots hierdoor niet meer kunnen registreren. Uiteraard blijft het mogelijk te registreren wanneer het een persoon met slechte bedoelingen betreft, dus blijf alert op kwalijke links, discussies etc.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.