Ga naar inhoud

chatbox niet bereikbaar?


okkie

Recommended Posts

Hoi Alex,

 

Ik heb een vraagje over de Chatbox... hier kan ik al een tijdje niet meer in??

Zou jij kunnen vertellen hoe dit kan??

Ik snap er niks van voorheen kon ik daar gewoon in... Ik heb je ook al een prive berichtje gedaan maar ik denk dat het hier misschien eerder wordt gezien???

Hopelijk kan jij het verhelpen???

 

Groetjes Okkie :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Omdat het misschien ook voor anderen niet helemaal werkt heb ik je bericht even afgesplitst van het topic van Bieke, en plaats ik hier ook even mijn prive bericht aan jou.

 

De chat lijkt aan deze kant gewoon te werken. Deze is te vinden op deze pagina:

http://www.wijhebbensarcoidose.nl/forum/

 

Misschien dat jij hem via een andere manier probeert te bereiken, dat zou kunnen, laat me dan even weten hoe en waar. Het zou kunnen dat door deze template (layout) niet alle functies even goed werken.

 

Als je me laat weten hoe je de chat benaderd, dan zal ik kijken of ik dat kan repareren.

 

Groetjes Alex

Link to comment
Share on other sites

Okee... ben nog aan het proberen en zie wel dat jij een groet achter laat maar ik kan er niet in.2vx2aup.gif

Dit is wat ik zie:

 

02-01, 12:40 Alex vbmenu_register("1918-cybchatmenuuser"); Opties

Bekijk profiel

View all messages posted by Alex

Go to last message posted by Alex

Goedemiddag

 

 

Nou ik hoop dat ik er gauw weer in kan... vind het altijd wel leuk een groet achter te laten en soms is er iemand om een babbeltje mee te maken :)

Link to comment
Share on other sites

ooohhhhh.... ik kan nog niet in de chatbox :(

k2muv.gif ik zie Joachem en Ienepien er wel in kunnen...

wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2coiyqo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Misschien...

 

Hoi Okkie,

 

Misschien maakt het verschil dat jij 'Onzichtbaar' door het forum zwerft? Al was dat voor de kerst geen probleem. Toen konden we gewoon chatten :)

Probeer eens te chatten terwijl je 'gewoon' zichtbaar bent? Niet geschoten is altijd mis ;)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Okkie,

 

Misschien maakt het verschil dat jij 'Onzichtbaar' door het forum zwerft? Al was dat voor de kerst geen probleem. Toen konden we gewoon chatten :)

Probeer eens te chatten terwijl je 'gewoon' zichtbaar bent? Niet geschoten is altijd mis ;)

 

 

hihi... dacht ik ook maar dit heb ik al geprobeerd en ook daar ligt het niet aan grrrrr……

Maar goed, ik blijf proberen en ooit zal ik er wel weer op kunnen.

Ik mis het wel hoor!!!! Kunnen we niet meer op de chat :( maar wie weet…. Alex zou er na kijken…???

 

Tot gauw op de chat, hoop ik !!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Als het goed is moet je nu weer bij de chatbox kunnen komen. Helaas heb ik niet zo heel veel tijd gehad om goed te zoeken naar het probleem in de tijdelijke layout. Nu de oude layout weer terug staat moet het volgens mij weer lukken!

Link to comment
Share on other sites

fkti60.gif Nee hoor Alex, ik heb t net nog weer geprobeerd en heb me ook weer zichtbaar gemaakt.... en kan NIET OP DE CHAT......

Snap er ook niks van... ben IK dan de enige dan die niet op de chat kan.... oqhpch.jpg

 

oooohhhh.... hier kan ik zo van balen hè.... 6e2d81.jpg stout computertje, jij mag Okkie niet plagen 6uszk8k.jpg

Link to comment
Share on other sites

Geweldig ik kan weel op de chat!!!!!!!!!

 

Oepssssss..... SORRY voor mijn gemopper....:blushing:

Maar Okkie is weer helemaal blij!!!!!

 

Het is al laat en denk nog even de chat proberen

en wat denk je.....JAAAAAAAAAAA hij doet 't..... :thumbup1: :applaus: :bandje:

 

Thanks Alex…. helemaal super!!!!!!

Okkie is weer helemaal blij computertje is nu weer helemaal lief!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

fkti60.gif Nee hoor Alex, ik heb t net nog weer geprobeerd en heb me ook weer zichtbaar gemaakt.... en kan NIET OP DE CHAT......

Snap er ook niks van... ben IK dan de enige dan die niet op de chat kan.... oqhpch.jpg

 

oooohhhh.... hier kan ik zo van balen hè.... 6e2d81.jpg stout computertje, jij mag Okkie niet plagen 6uszk8k.jpg

 

hahahahahahahah!

Link to comment
Share on other sites

Jaaaa lachen hè!!!! Maar Okkie kan weer op de chat,dus Okkie is helemaal blij!!!24yvaiu.gif

Alleen is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg sttttttttttttttttttttttttil op de chat........ :ermm: :verdwijnen:

Iedereen is denk ik nog in winterslaap hahahaha...nv6ypu.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Marjon, je logt in en klikt een bericht aan dan zie je boven in de balk staan; chatbox vergroten, klik aan en links in het witte gedeelte typ je je tekst en klik op het driehoekje en de tekst gaat naar rechts.. :) suc6

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.