Ga naar inhoud

weerstand op peil houden?!


smartie39

Recommended Posts

Hoi,

Ik vroeg me af hoe jullie je weerstand op peil houden. Nu ik prednison slik duurt een verkoudheidje veel langer (of ligt dat aan de sarco). Laatst kreeg ik er nog een voorhoofdsholte ontsteking bij waar ik antibiotica voor kreeg. Dus nog een slag voor mijn weerstand.

Nu ben ik aan de vitamine C en echinaforce druppels. Waar hebben jullie goede ervaringen mee?

 

Groeten,

Smartie:)

Link to comment
Share on other sites

Etos Echinacea Forte

 

Hoi Smartie,

 

Mijn supermiddel is: Echinacea Forte van Etos-merk. Daar zit Echinacea, Zink en Vitamine-C in. Allemaal goed voor de weerstand!

 

En natuurlijk op tijd naar bed, maar daar ben ik heeeel slecht in, zoals je ziet:blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik slik niks voor mijn weerstand. Die is toch al laag ivm de Remicade en ik wil de werking daarvan niet in de weg zitten.

Link to comment
Share on other sites

ik neem nu ook opnieuw prednisolone en heb voor het eerst in mijn leven griep doorgemaakt.

 

of dat er iets mee te maken heeft weet ik niet.

 

wat ik wel doe is iedere woensdag een baxter halen met vitb en magnesium in.

 

ik ben nu ook geopereerd aan mijn tanden 2 dagen ziekenhuis voor 6 tanden te laten trekken.

 

de pijn valt nog mee ,heb meer last van mijn kaakgewricht

 

groetjes bieke

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.