Ga naar inhoud

pijn en vermoeide benen


candy84

Recommended Posts

hi allemaal

heb een vraag heb soms erg veel pijn in mijn benen en het gevoel of ik er zo doorheen kan zakken hebben jullie dat ook of alleen ik.

groetjes candy

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik heb vanaf het begin al pijnlijke voetzolen. Kan bijna niet meer op sokken of blote voeten lopen. Moet altijd wel iets van een slipper of schoen aan.

Link to comment
Share on other sites

hi allemaal

heb een vraag heb soms erg veel pijn in mijn benen en het gevoel of ik er zo doorheen kan zakken hebben jullie dat ook of alleen ik.

groetjes candy

 

Heb ik ook last van Candy, soms zo erg dat het voelt dat mijn benen loodzwaar zijn, verkrampt en verzuurd en vol van spierpijn( het is geen spierpijn maar zo voelt het), zodanig dat je haast niet kan lopen. Dus je bent niet de enige hoor:crying:Maar we hebben allemaal natuurlijk een scala aan symptomen, en dat verschilt bij iedereen.

 

Groetjes Nel:mellow:

Link to comment
Share on other sites

Die vermoeide, verzuurde benen had ik ook heel vaak. Vooral als ik meer had gedaan dan anders. Dan kon ik nog wel lopen, maar alleen heel langzaam, als een oud omaatje. Als iemand vroeg wat er was, zei ik altijd dat mijn accu leeg was en nodig opgeladen moest worden :)

Link to comment
Share on other sites

hi allemaal

heb een vraag heb soms erg veel pijn in mijn benen en het gevoel of ik er zo doorheen kan zakken hebben jullie dat ook of alleen ik.

groetjes candy

ja.dat heb ik ook al jaren. vooral als ik moe ben trillen ze en is het of ik er ieder moment doorheen kan zakken.Ook sávond heb ik in bed wiebelbenen. ik kan dan niet stil blijven liggen en slik hier diazepam 10 mg voor en dat help goed.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

heb heel veel last van pijn in de benen (heb wel ook 3 hernias in mijn rug)

 

als ik opsta om tijdens de nacht naar het toilet te gaan dan val ik de laatste tijd nog dikwijls de grond in.

 

een paar nachten geleden 3 keer gevallen op een nacht.

 

ik sta op heb plots geen gevoel meer in mijn benen en voor ik mij kan zetten zit ik in de grond.

 

groetjes bieke

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.