Ga naar inhoud

Ideeen


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

Hoi allemaal,

 

Als jullie nog ideeen hebben voor het forum die je graag wilt zien, barst los zou ik zeggen :)

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

Misschien een Blog/Dagboek/Bla bla topic? Waar ieder die daar behoefte aan heeft, een eigen topic kan openen, om af en toe of regelmatig te melden hoe het met hem/haar gaat. Om het even van je af te schrijven, of later terug te lezen (handig als je op controle moet).

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

misschien kun je gewoon de tijd bij een berichtje zetten ipv zo en zoveel uur geleden?

is maar een vraag

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Albertina schrijft:

Misschien een Blog/Dagboek/Bla bla topic? Waar ieder die daar behoefte aan heeft, een eigen topic kan openen, om af en toe of regelmatig te melden hoe het met hem/haar gaat. Om het even van je af te schrijven, of later terug te lezen (handig als je op controle moet).

 

Hoi Albertina,

Op dit moment hebben we een forum \"Mijn verhaal\". Dit forum is niet toegankelijk voor bezoekers die zich niet geregistreerd hebben, dus ook niet voor zoekmachines. Onze insteek was om dit forum te gaan gebruiken voor de onderwerpen die jij nu aankaart. Denk je dat dit is wat je bedoelde?

 

knuffel schrijft:

misschien een chat?

misschien kun je gewoon de tijd bij een berichtje zetten ipv zo en zoveel uur geleden?

is maar een vraag

 

Hoi kuffel,

Wat betreft de chat zal ik even wat dingen gaan uitproberen en testen, hier kom ik nog op terug.

Wat betreft de datum, dit is geen standaard optie in de gebruikte software, maar dit moet misschien wel in de code aan te passen zijn. Ik weet dat er binnenkort een nieuwe versie van deze software uitkomt, daarna zal ik even kijken of ik deze instelling handmatig kan maken. Het zou zonde zijn als ik bij die update weer diezelfde aanpassing moet maken, dat is namelijk het nadeel als je in de code zelf dingen gaat veranderen.

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

Misschien adres uitwisseling zeg maar dat je weet welke regio iemand woont en als je dan kontakt met iemand wil adressen kunt uitwisselen .

Sarcoïdose is niet echt zichtbaar ik heb nu ook kanker en daardoor verergerd mijn sarcoïdose . Heb sinds vorige week een 2handse scootmobiel op de kop getikt ( zalig ).

Rijd ik door mijn stadje houd mijn buurvouw 1 straat achter mij scheef ( nog geen 100 meter ) me staande en vraagt wat er is vertel haar dat ik kanker heb zegt zij ben je daar zo slecht ter been van dan . Zeg ik nee ik heb sarcoïdose en dat verergerd nu .

Denk ik de eeuwige vraag wat is dat .

NEE ik krijg dat het ik al 25 jaar , ik woon hier al ruim 10 jaar en nooit geweten .

Vind het zo een verademing dat te weten ( terwijl ik eigenlijk verder nog nooit met haar gepraat heb ). Chat ja lijkt me ook prima of msn uitwisselen , dan kan je echt op dingen ingaan .

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

Hé Alex,

 

Dat forum \"Mijn verhaal\" heb ik nog nooit gezien. Als ik de link in jouw reactie volg, krijg ik een foutmelding (geen toegang tot dit forum), terwijl ik toch echt wel ingelogd was. Dus nu wordt \"Voorstellen\" gebruikt om \'je verhaal\' te doen:P

 

Eigen code toevoegen aan de software moet je inderdaad proberen te vermijden. Anders moet je die bij elke update opnieuw toevoegen:S...

 

Groetjes,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Hoi Christina, we kunnen niet zomaar iedereen zn adres online gaan zetten ivm privacy maar we zullen eens gaan denken hoe we iets in elkaar kunnen zetten zodat mensen uit bepaalde regios elkaar kunnen vinden, mochten ze dit willen natuurlijk :)

 

Aan iedereen... Zien jullie nu \'Mijn Verhaal\' en \'Ons Cafe\' wel in de lijst te staan???

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Kunnen jullie \"Mijn Verhaal\" nu wel zien?

 

Zo ja; De huiskamer is alleen toegankelijk voor geregistreerden, ons cafe is door iedereen toegankelijk, ook zoekmachines.

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

Joachim,

 

Een vraagje: kun je niet gewoon alles alleen maar voor leden toegankelijk maken?

Want hier zullen best persoonlijk dingen komen te staan, op dit forum, waarvan je mischien niet wilt dat familieleden dat zien, en toch hier wilt bespreken.

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Vandaar eigenlijk \'mijn verhaal\' Knuffel. Het is namelijk zo dat (als ik kijk naar de bezoekersaantallen) veel mensen informatie halen uit het forum maar niet eens doen registreren omdat ze bijvoorbeeld daar geen zin in hebben, niet durven of oudere mensen die er geen verstand van hebben. Toch willen we zoveel mogelijk mensen helpen dus moeten we een balans vinden tussen alles.

 

\'Mijn verhaal\' is echt speciaal daarvoor gemaakt dat niet zomaar iedereen alles kan lezen. Hier kun je dan praten over alles waar verder niemand iets mee te maken heeft behalve de leden van het forum :)

 

Groetjes,

 

Joachim

 

PS is \'mijn verhaal\' al te zien door jullie als leden???

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Dan doen we nog een poging, staat hij er nu bij? :whistle:

 

Vreemd hoor, ik heb een testaccount aangemaakt, en daar is hij wel zichtbaar... Zo begint het wel frustrerend te worden haha :S

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

nee sorry, zie hem ook niet, ik was hem van de week al aan het zoeken.

dacht dat het aan mij lag succes

victoria;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Daar heb ik inderdaad wat aan. Het was me bij mezelf ook wel eens opgevallen, maar je bent volgens het forum niet helemaal ingelogt. Volg de link Home onder de reclame eens, log eens in, keer eens terug naar het forum en kijk dan nog eens? Ik heb het idee dat het daar mis gaat namelijk.

 

In elk geval bedankt voor de moeite en het meedenken! :)

Link to comment
Share on other sites

Re:Ideeen

 

Heb je iets veranderd, of zijn er verschillende \'gradaties\' van ingelogd zijn? Ik heb je instructies opgevolgd (Home, uitgelogd en opnieuw ingelogd) en de link weer gevolgd.

 

Nu word ik niet uitgelogd, maar krijg wel nog steeds dezelfde melding dat ik geen toegang heb tot dit forum.

 

Zie plaatje:( [file name=schermafdruk2.doc size=169472]http://wijhebbensarcoidose.nl/images/fbfiles/files/schermafdruk2.doc[/file]

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Als je hem nu niet ziet dan wacht ik even de komende update af. Het is en blijft een vreemd verhaal. Er zijn inderdaad verschillende niveau\'s, en alles is door bezoekers te bekijken, behalve dat ene forum, dat zou alleen door leden zichtbaar moeten zijn. Met mijn test account is het wel goed, dat maakt het nog vreemder. Mijn testaccount heeft dezelfde rechten als jullie. Na de update pluis ik het als het nog nodig is even verder uit.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:Ideeen

 

Haha, begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof je absoluut dat het niet werkt, je bent ook niet de enige die hem niet ziet... Sterker nog, Joachim en ik zijn de enige die hem wel zien :S

 

Ik ben inmiddels tureluurs, ik ga maar eens pitten :side:

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.