Ga naar inhoud

Remicade (Infliximab)


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators

Hi jacqueline51, toen ik remicade kreeg ik langzaam mijn oude gewicht terug maar daarop is mijn dosis toen niet aangepast. De stijging van mijn gewicht was destijds minimaal. Hoe vaak krijg je Remicade?

Link to comment
Share on other sites

  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • Bernadette

    62

  • Joachim

    48

  • renate

    20

  • okkie

    19

Top Posters In This Topic

Je moet zeker melden als je gewicht toe neemt, zelf heb ik er geen last van maar heb nog 15 prednisonkilos hangen :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Dag allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum. Ik zit in het diagnose proces maar weet bijna zeker dat ook ik sarcoidose gerelateerde DVN heb. 

De reden dat ik schrijf is omdat ik graag zou willen weten hoe het kan dat sommigen wel reageren op de Remicade en de klachten van de dvn verdwijnen, en bij sommigen niet. Ik snap dat het te maken heeft met de vraag of de dvn veroorzaakt wordt door de sarco of niet, maar is dit niet in alle gevallen zo? Ik heb al heel veel artikelen,onderzoeken en ervaringen gelezen maar begrijp het nog niet helemaal. Is er iemand die weet hoe dit precies zit? Wellicht mensen met ervaring met de Remicade?

 

Bedankt alvast!

 

Safiya 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Administrators

Goedemiddag Safiya,

Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met genen en/of dna of men wel of niet (goed) reageert op medicatie in het algemeen. Voor zover ik begrijp wordt DVN ook niet altijd veroorzaakt door Sarcoidose. Hoe het dus precies zit kan ik je niet vertellen.

Mijn ervaring met Remicade is goed maar omdat ik antistoffen ontwikkelde, moest ik ermee stoppen.

Heb je nav jouw diagnose Remicade voorgeschreven gekregen?

Grt,

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.