Ga naar inhoud

Ligt het aan mij...nachtmerries??


shahida

Recommended Posts

[Ligt het aan mij ...??:confused1:

Sinds ik Prednison gebruik heb ik zeer heftige, intense nachtmerries. Zeer merkwaardig aan de dromen zijn dat ik al van tevoren weet wat er zal gaan gebeuren.

Het besef dat ik gedroomd heb komt vrijwel meteen, echter reageer ik erg emotioneel op de droom.

Wat is dit voor een 'medicijn'?

 

Iemand?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Yep, been there done that... dus met andere woorden: Heb het ook meegemaakt met de Pred.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Het zal ook zeker aan de hoeveelheid mg. liggen, ik had 20mg. per dag en nu 15 mg.

nergens last van!

Ik functioneer beter met prednison.

Link to comment
Share on other sites

dat denk ik ook dat het aan de hoeveelheid ligt want ik had er ook geen last van...

maar ik heb ook niet constand prednison, meestal een stootkuurtje en verder

leef ik op tramadol

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest mlodewijk

Ik heb er in mindere mate soms ook last van. Gelukkig niet vaak, maar het komt zeker meer voor dan voorheen is mijn ervaring.

 

Het is wel minder geworden met een lagere dosering lijkt het. Ik zit nu op een lage dosering van 7,5mg per dag en ik heb nu niet zo veel last meer van dit verschijnsel.

 

Overigens ben ik hoe dan ook wel blij als ik weer wat meer en bewuster droom, want dat zou betekenen dat ik dieper slaap dan voorheen, door slaapapneu is dat namelijk lange tijd niet zo geweest.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.