Ga naar inhoud

Aloe Vera sap tegen vermoeidheid


Eric

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb vernomen dat het dagelijks drinken van Aloe Vera sap de vermoeidheid, die optreed bij Sarcoidose, kan verhelpen. Graag zou ik van degene, die ook Sarcoidose hebben en dit sap geprobeerd hebben, hun ervaringen willen vernemen.

 

Groetjes,

Eric.

Link to comment
Share on other sites

vernomen of zelf al ervaren...

 

Hoi Erik, heb jij het vernomen of zelf al ervaren dat Aloë Vera sap de vermoeidheid, verminderd???

Ik ken Aloë Vera ook, ik heb 2 kannetjes leeg gemaakt en iedere ochtend 5ml genomen maar had er meer van verwacht... dit had bij mij geen baat...

Kan natuurlijk dat ik hier langer mee door had moeten gaan maar ik vond het genoeg en ook erg prijzig vandaar ik ben gestopt.

 

 

Groetjes,

 

Okkie

Link to comment
Share on other sites

Hoi Okkie,

 

Ik heb het van iemand vernomen en ben voornemens om het te gaan proberen. En alvorens om het te gaan proberen mijn vraag aan een ieder die het reeds heeft geprobeerd. En uiteindelijk blijf je zoeken naar iets om van de vermoeidheid af te komen. Hoelang heb jij het genomen? Heb jij nog eventueel adviezen om met de vermoeidheid, die speelt bij Sarco, om te kunnen gaan?

 

Bedankt voor jouw ervaring en reactie.

 

Groetjes,

 

Eric

Link to comment
Share on other sites

Aloë Vera helpt?

 

Als jullie het over Aloë Vera juice hebben, de gele kan, van 'Forever Living', dan ken ik het product. Het reinigt je lichaam en kan in het begin voor extra vermoeidheid zorgen. Als je last hebt van ontstekingen, en dat hebben we, is het misschien een goed idee om daarbij Propolis van hetzelfde merk in tabletvorm te nemen. Dat is ook een goed product. Eerlijk gezegd heb ik dat geprobeerd tegen de hoge bloeddruk, die tegelijk met de sarcoïdose ontdekt werd. Ik had toen nog niet zo'n last van de vermoeidheid, dus kan ik je niet vertellen of het hier voor helpt. Heb je een consulent in de buurt?

Groetjes, Sophie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb t ook geprobeert, net als paardenmelk maar het helpt uiteindelijk bij mij helemaal niet. Misschien in het begin, omdat je het zo hoopt, dat je eindelijk het ei van columbus hebt gevonden, maar uiteindelijk helpt t dus gewoon niet. Maar we blijven proberen, wie weet vinden we ooit dat ei wel ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aloa vera

 

Hoi Ik wil het product ook proberen, maar nu zijn er twee je heb forever gel drank, en aloe vera lixer. wat is het beste, en werkt het echt goed?

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.