Ga naar inhoud

Antihypertensives linked to eczematous dermatitis in seniors, study finds


Joachim

Recommended Posts

  • Administrators
Antihypertensive drugs are associated with an increased risk for eczematous dermatitis in older adults, and the effect sizes are largest for diuretics and calcium channel blockers, according to a study published May 22 in JAMA Dermatology.

Link naar het originele artikel

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.