Ga naar inhoud

Verkoudheid


Dopje

Recommended Posts

Momenteel ben ik verkouden gelijk een stoomgemaal en ik vroeg mij af of verkouden mensen uit de buurt moeten blijven met mensen die Sarco hebben aan de longen, of diens directe familie. Zoals het halve trouwboek of kinderen.

 

Gr doppie :p

Link to comment
Share on other sites

Momenteel ben ik verkouden gelijk een stoomgemaal en ik vroeg mij af of verkouden mensen uit de buurt moeten blijven met mensen die Sarco hebben aan de longen, of diens directe familie. Zoals het halve trouwboek of kinderen.

 

Gr doppie :p

 

Hoezo??? snap dit niet goed hoe bedoel jedat laatste????? :unsure:Is 't zoooo errugggg???

 

sterkte en groetjes,

 

Okkie :)

Link to comment
Share on other sites

Nee nee... ik bedoel... stel dat iemand verkouden is, is het dan beter om uit de buurt van iemand te blijven met sarco... gezien die een kwetsbare weerstand hebben. Ik wil die mens nie verkouden maken, want dat lijkt mij niet goed. :$

Link to comment
Share on other sites

:w00t: :w00t: ow.... zooo.... nou jah, volgens mij is het altijd beter uit de buurt te blijven, bij mensen met een slechte weerstand.

En of dit nou ook specifiek van belang is voor Sarcoïdose patiënten... ik denk dat dit per mens verschillend is??

Ikzelf blijf wel al gauw uit de buurt bij zieke en snotterende mensen hoor,

zeker omdat ik nogal zwakjes ben qua gezondheid en dus ook gauw vatbaar ben.

 

In jou geval zou ik dan toch maar uit de buurt blijven, niet leuk hè!

Maar wel veiliger denk ik... :silly:

 

Succes en groetjes,

 

Okkie :p

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.