Ga naar inhoud

Kuuroord.


Constant

Recommended Posts

Dag Allemaal,

 

Sinds 6 mnd heb ik sarco. Ik heb er veel over gelezen.

Wat mij opvalt is dat ze in Duitsland bijna iedereen op kuur sturen. Dit voor een aantal weken cq maanden. (naar bv Davos Zwitserland dit ivm hoogte, ijle en vooral schone lucht) Voordeel -> snellere genezing, betere werking medicijnen en meer en snellere opbouw van de conditie.

Heeft iemand hier ervaring mee !

 

Verder schrijven ze op vele site's dat het verwijderen van almagaan vullingen voordelige effecten kan hebben op het genezen van de ziekte of het voorkomen.

Ook hier is mijn vraag:

Heeft er iemand ervaring mee, b.v. na een bezoek van een arts een verwijzing gekregen voor het laten vervangen van de vullingen.

 

Graag jullie reactie's. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kuuroord

 

Hallo,

Ik kan me voorstellen dat kuur erg goed helpt. Tenslotte komt het bij iedereen volgens mij er op neer dat je goed moet rusten en niet te veel hooi op je vork moet nemen. Dan ken ik als je goed kunt ontspannen in zo'n kuuroord dat dat zeker helpt.

 

waar zit deze almagaan vulling in, omdat je hem kunt vervangen? Ik heb er nog nooit van gehoord?

 

groetjes mieke

 

Dag Allemaal,

 

Sinds 6 mnd heb ik sarco. Ik heb er veel over gelezen.

Wat mij opvalt is dat ze in Duitsland bijna iedereen op kuur sturen. Dit voor een aantal weken cq maanden. (naar bv Davos Zwitserland dit ivm hoogte, ijle en vooral schone lucht) Voordeel -> snellere genezing, betere werking medicijnen en meer en snellere opbouw van de conditie.

Heeft iemand hier ervaring mee !

 

Verder schrijven ze op vele site's dat het verwijderen van almagaan vullingen voordelige effecten kan hebben op het genezen van de ziekte of het voorkomen.

Ook hier is mijn vraag:

Heeft er iemand ervaring mee, b.v. na een bezoek van een arts een verwijzing gekregen voor het laten vervangen van de vullingen.

 

Graag jullie reactie's. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik ken wel iemand die naar Davos is geweest maar dan niet voor Sarcoidose. Ze behandelen daar allerlei aandoeningen voornamelijk longaandoeningen.

 

Zelf heb ik geen vullingen en toch Sarco... Zijn dat duitse sites waar je dat leest toevallig?

Link to comment
Share on other sites

belangstelling....

 

@ constant

 

Ik heb gezocht met google, pubmed en even bij onze oosterburen gezocht naar de herstellingsoorden en mogelijkheden.

 

Kan er een klein beetje info over vinden.

 

Zie dat bij rehabilteits therapie sarco patienten wel eens naar hoger gelegen plaatsen worden gestuurd om aan te sterken.

 

Over de almagaan vullingen kan ik geen aanknopings punten vinden:confused1:.

 

Waar kan ik de info vinden waar je over schrijft ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

almagaan vullingen

 

hallo,

mij is dat ook verteld, dus ben ik zo gek geweest om al mijn kiezen en tanden te trekken zodat ik geen ontstekingen meer kon krijgen, ze waren niet al te goed meer, nu loop ik te kloten met implantaten wat niet opschiet, en mijn ziektbeeld is precies hetzelfde gebleven, dus je hoeft het niet te doen.

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.