Ga naar inhoud

sarcoidose en een hernia


magdalena

Recommended Posts

hallo,

 

het is al een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest. Heb nog al wat meegemaakt . Maar nu ben ik vande week bij de neuroloog geweest ,deze denkt dat ik er ook nog ff een hernia bij heb gekregen ( kan er ook nog wel bij). Ik moest zelfs al gaan nadenken of ik wel of geen operatie wilden , daar zit ik dus echt niet op te wa chten nu. Ben net gestopt met de pretnisolon en heb nu alleen nog pijnstillers en een pufje voor de longen (pulmicort ) , dit laatste omdat ik wel weer eens wat wilde doen en dat ging niet omdat ik maar bleef hoesten. Nu vroeg ik me af of er iemand is die ervaring heeft met een hernia ? Zou dat graag horen ,

 

groetjes magdalena

Link to comment
Share on other sites

Hoi Magdalena,

 

Ook ik heb een hernia, alleen wist ik dit eerder dan de diagnose sarcoïdose. Mijn arts is niet zo voor 't opereren en bij mijn partner heb ik gemerkt dat dat ook niet alles is (is 4x aan een hernia geopereerd), ik ben doorverwezen naar 't pijnteam. Daar hebben ze een behandeling gedaan (sorry de medische term ben ik kwijt) waarbij ze met kleine stroomstootjes betreffende zenuw in de rug zodanig "uitschakelen" dat je in elk geval geen pijn meer hebt. Ik heb dit in aug. 09 laten doen en ik ben er heel tevreden over. Eventueel wordt deze procedure nog eens herhaald. Maar 't zal er ook aan liggen denk ik hoe ernstig je klachten zijn en waar de hernia zit. Het spaart in elk geval een operatie uit. Misschien de moeite waard om hiernaar te informeren?

 

Succes ermee!

 

Groetjes Petra

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.