Ga naar inhoud

Pijn in mijn borst


egmon003

Recommended Posts

Hallo,

 

Sinds 1988 heb ik al Sacoidose en hebt het meest last van mijn ogen (netvliesloslating, onstekingen e.d.)

De laatste jaren verschijnen er van die donkere plekken op mijn armen en middel. Bovendien zijn mijn Lympheklieren opgezwollen en heb veel last van vermoeidheid.

Sinds vorige jaar kamp ik veel met pijn in mijn borst (zowel links als rechts) .

Een zeurende pijn met regelmaat steken en wat heftiger pijn.

Zowel mijn huisarts en mijn logarst kunnen niets byzonders vinden.

Wie heeft deze klachten ook of weet wat het zou kunnen zijn zijn?

Zenuwknoppen en onstoken zenuwbanen en heeft het met stress te maken?

Ik hoop van jullie iets te horen.

Alvast bedankt Richard

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Sinds 1988 heb ik al Sacoidose en hebt het meest last van mijn ogen (netvliesloslating, onstekingen e.d.)

De laatste jaren verschijnen er van die donkere plekken op mijn armen en middel. Bovendien zijn mijn Lympheklieren opgezwollen en heb veel last van vermoeidheid.

Sinds vorige jaar kamp ik veel met pijn in mijn borst (zowel links als rechts) .

Een zeurende pijn met regelmaat steken en wat heftiger pijn.

Zowel mijn huisarts en mijn logarst kunnen niets byzonders vinden.

Wie heeft deze klachten ook of weet wat het zou kunnen zijn zijn?

Zenuwknoppen en onstoken zenuwbanen en heeft het met stress te maken?

Ik hoop van jullie iets te horen.

Alvast bedankt Richard

 

Hallo Richard,

 

Die pijn in je borst die herken ik wel,bij mij zit het vooral in mijn rechterborst en voel ik het opkomen als steken en daarna een heel naar gevoel wat helemaal naar mijn kaken trekt,de eerste keer dat dit gebeurde dacht ik dat ik een hartaanval had ofzo.

Ik dacht dat het uiteindelijk van de medicijnen kwam die mijn maag hadden aangetast,maar sinds dat er vorige week bij mij sacrodoise/ziekte van besnier-boeck is vastgesteld schijnt dit ook een symthoom te kunnen zijn omdat met name mijn lymfeklieren in de borstholte helemaal vol zitten met glamulomen.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt,maar ik ben zelf ook nog zoekende naar wat allemaal bij de ziekte hoort.:confused1:

 

 

Groetjes Yvonne

Link to comment
Share on other sites

Hoi Richard,

 

Ik herken dat ook

 

Pijn op de borst / pijn in de kaak

 

Volgens mijn arts kan dit van de sarco komen. ( geen onderzoek naar gedaan:blush:, zit al lekker in de molen)

De rechterkaak doet soms zo zeer dat ik er niet mee kan kauwen.

 

De pijn op de borst had ik eerst voornamlijk rechts. komt langzaam opzetten, gaat dan steken en blijft wazig actief op de achtergrond.

 

Sinds aantal dagen zelfde klachten ook links, maar pijn aan de linker kant van de kaak heb ik niet.

Link to comment
Share on other sites

Ha Arie,

 

Bedankt voor je reactie.

Neem of krijg je ook medicijnen voor de pijnen in je borst of voor sarco.?

sterkte groetr Richard

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

bij mij leek het regelmatig of er een steen op mijn borst lag, precies in het midden. Sinds ik mijn inhaler weer 2 keer per dag gebruikt, is die pijn ook weer erg verminderd. Deze pijn had dus echt de maken met mijn hyperreactieve luchtwegen.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Ha Arie,

 

Bedankt voor je reactie.

Neem of krijg je ook medicijnen voor de pijnen in je borst of voor sarco.?

sterkte groetr Richard

 

Hoi Richard,

 

Niet specifiek, gebruik seretide (inhaler) en wat NSAID.

 

Ik zit nog volop in onderzoeksfase.

 

Groet,

 

Arie

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Is het een constante pijn richard of is het zo nu en dan?

 

Ook ik heb daar in het begin heel veel last van gehad. Nu is het gelukkig rustig maar ik weet wel dat het bij mij te maken had een combo van hoge werkstress en mn lympheknopen die opgezet waren.

 

De steken kan ik helaas niet verklaren maar ook ik voel die zo nu en dan.

 

Tegen de pijn destijds nam ik Dyclofenac, voorgeschreven door de arts.

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Ik heb ook heel veel pijn in me kaken.Komt meestal voor als ik moe ben,maar dat is geloof ik tegenwoordig wel heel veel.Gebruik sinds een week arcoxia en dat slaat wel aan moet ik zeggen.Voel me beter als eerst.Hiervoor gebruikte ik ibuprofen 3keer per dag 600mg.Volgens de reumatoloog wendt je lijf daar ook weer aan.Ze hielpen niks meer.Trouwens die pijn op me borst is ook heel herkenbaar.Dacht dat het van de medicijnen kwam.Heb zelf ook verhoogd cholesterol.Hoort ook bij sarco, zei de reumatoloog.Heeft iemand daar ervaring mee?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Lidia, ik zou even een apart onderwerpje aanmaken als ik jou was ivm de cholestrol. Meer mensen zien deze dan :) en kunnen reageren.

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Ook ik heb een verhoogd cholesterol . Ik weet echter nog niet hoe of wat. Ik kreeg dit per ongeluk bij de neuroloog te horen en de afspraak bij de cardioloog heb ik pas volgende week. Dus volgende week weet ik pas meer. Heeft dat consequenties? Vond het wel erg vreemd ik eet erg gezond en heb geen over gewicht of zo. Er komen steeds meer dingen waar ik van lees en denk"" ok hoort dat er dus ook bij"". Ik vraag me ook af wat het betekend dat de sarco in mijn bruin vetweefsel actief is. Heeft iemand daar al eens van gehoord.?

Groetjes Angel

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.