Ga naar inhoud

Meet and greet


brake034

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Zou er behoefte zijn om elkaar te ontmoeten, niet te ver van huis, zo twee of drie keer per jaar? Gewoon ervaringen uitwisselen, wat eten en gezellig wat drinken dus een lekker informeel samenzijn.

 

De lotgenoten avonden met goede sprekers laten we hiermee de verantwoording van de belangenvereniging.

 

Ik kan wel een meet and greet regelen in de buurt van Rotterdam.

 

Ik hoor het wel, groetjes, Marcel

Link to comment
Share on other sites

 

Hoi Marcel,

 

Het idee is leuk, echter voor mij niet haalbaar qua afstand en energie die ik moet opbrengen.

 

Groet,

Arie

Sluit ik me bij aan....helaas veel te ver en kost me teveel energie :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Regio

 

Even afgezien van hoe we het doen, er zou wel behoefte aan zijn?

 

We kunnen het in regio's opdelen? Bijvoorbeeld per provincie?

Hebben we alleen een man of 12 nodig die elk zijn eigen regio pakt?!

 

We kunnen ook kijken om een centraal gelegen punt te nemen zoals Utrecht?

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

volgende week is er al een bijeenkomst van de regio Limburg, Brabant en Zeeland. Deze wordt georganiseerd in het MMC Eindhoven door de belangenvereniging. Misschien iets om ook mensen te ontmoeten.

 

Ik ga naar deze bijeenkomst toe. Wie gaat er mee?

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Bijeenkomst SBN Eindhoven

 

Hallo Bernadette,

 

Ik heb me voor deze bijeenkomst aangemeld, maar of ik ook daadwerkelijk ga kan ik echt pas op de dag zelf beslissen.

Eerst ’n paar dagen energie opsparen en dan zien hoe het voelt. Ik vind het late tijdstip erg bezwaarlijk… :sleep:

 

Misschien tot ziens!

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

Hoi Annelies,

 

kan begrijpen dat je het wat laat vindt. Alleen de longarts moest heel de dag poli draaien en kon natuurlijk niet eerder. Ook zijn er nog mensen die werken en nu wel kunnen komen.

 

Laat even weten of je uiteindelijk wel gaat. Kunnen we elkaar ontmoeten. Ik val wel op. Loop met mijn rechtse hand in een spalk.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Buddies

 

Ander voorstel,

 

Hoe staan jullie er tegenover als we buddyzorg organiseren, geheel vrijwillig?

 

Samen kun je meer dan alleen en niemand echt niemand weet zo goed wat je doormaakt als je Sarco buddy.

 

Alles vergt energie, ik vlam liever 1 dag in de week en voel me er 6 dagen rot door dat dat ik nooit meer vlam...........

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hoi Marcel,

 

Lijkt me een leuk intiatief. Gewoon gezellig bij elkaar zijn en ongedwongen kunnen praten over onze ziekte. Is het geen oplossing om dit per plaats te doen met een radius van bijv. 20 km. Via een persoonlijke bericht kunnen mensen dan onderling afspreken of er samen gereden kan worden.

Zijn er bijvoorbeeld leden in de omgeving Venlo (en dan bijvoorbeeld in Venlo afspreken) die hier behoefte aan hebben?

 

Groetjes,

 

John

Link to comment
Share on other sites

Hoi John,

 

Lijkt me leuk,

Van de sarcoidose belangen vereniging zijn er regio bijneenkomsten, en een aantal van dit forum hebben elkaar daar ontmoet, samen met een lezing die door de belangen vereniging georganiseerd was. Ik vond dat erg leuk.

 

Omdat vermoeidheid een groot probleem is als deel van de sarcoidose, is het denk het makkelijkst dat iemand een dag roep en kijkt wie er dan kan. Het blijft altijd een beetje schipperen.

 

John als jij wat organiseerd in Venlo wil ik wel wat mensen uit regio Eindhoven mee nemen in de auto.

 

 

groeten Erik

Link to comment
Share on other sites

Beste Erik,

 

Voor mij is het geen probleem om naar Eindhoven te reizen. Maar als er meer mensen in de omgeving Venlo zin hebben om bijeen te komen wil ik best wel wat organiseren. Wie heeft er interesse? :cool:

 

Groetjes,

 

John

Link to comment
Share on other sites

Beste Erik,

 

Voor mij is het geen probleem om naar Eindhoven te reizen. Maar als er meer mensen in de omgeving Venlo zin hebben om bijeen te komen wil ik best wel wat organiseren. Wie heeft er interesse? :cool:

 

Groetjes,

Bewerkt door JohnE
Link to comment
Share on other sites

Heren,

 

Ik vind een 'meet en greet' een goed idee. Ik woon zelf in Den Haag dus Marcel, ik zit eerder in jouw regio. Zijn er meer in deze omgeving?

 

Groeten,

Marcella

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.