Ga naar inhoud

warmte/infrarood cabine


maddizon

Recommended Posts

hallo,

wat ik graag zou willen weten als iemand van jullie ervaring heeft met infrarood cabine, ik heb sarco bijna 25 jaar nu, ondanks pas de bevestiging gehoord na jaren alles afgelopen, maar ik heb best wel baat bij thermaalbad arcen, maar nu hoorde ik dat infrarood ook heel goed helpt, heeft iemand van jullie zo'n cabine thuis of ervaring mee,

ik hoor het graag

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Hallo Maddy,

 

Ik heb geen idee of infrarood helpt, maar wij hebben thuis een zonnehemel met infrarood (= aparte functie), dus ik ga zeker uitproberen of het verlichting geeft. Heb de laatste week weer meer last van mijn gewrichten (vnl. knieen, elleboen en polsen), dus wie weet heb ik er baat bij. Ik laat het je nog weten!

 

Hartelijke groet,

Bianca

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een artikel gelezen op een Amerikaanse site waarbij Infrarood therapie wordt aangeboden, door de alternatieve sector, voor de behandeling van heel erg veel ziektes. En natuurlijk stond Sarcoidose er ook bij.

http://http://www.doctorajadams.com/magneticmassagerollingbed.html

 

Meer wetenschappelijk is er weinig te vinden wat meer duidelijkheid verschaft. Ik vond wel nog een leuk onderzoek uit 2005. Een onderzoeksteam uit Taiwan heeft toen een rapport gepubliceerd waaruit bleek dat er bij ratten geen significante verandering in de doorbloeding van de huid was waar te nemen bij een infrarood therapie. :lol:

 

Als je jezelf toch prettig voelt bij een bezoek aan een thermaalbad, een sauna of een infraroodbron, dan zou ik zou het gewoon doen. Als je jezelf prettig voelt (is mijn mening) heeft dat een positief effect op je gezondheid.

Of het je beter zal maken,................dat denk ik niet.

Bewerkt door Lambert
Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.