Ga naar inhoud

te hoog kalium


lidia

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Twee weken terug is er vast gesteld dat mijn kalium veel te hoog was.Had langdurige verkrampingen in handen en voeten en ook rond mijn hart.Kan door de arcoxia komen, zei de huisarts,maar ben nu ook op een dieet gezet en mag veel dingen niet eten om het maar te laten zakken.Heb ook een plastablet gekregen.Ben kortademig en nog steeds heel gauw moe.Wie heeft hier ervaring mee?

Link to comment
Share on other sites

Nee helaas... ik heb altijd een te laag kalium en krijg als advies om veel tomaten en bananen te eten. Wat mag jij allemaal niet meer eten, misschien kan ik dat juist gaan eten?!

 

Groetjes Petra

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik mag heel veel niet eten.Kan het allemaal niet opnoemen maar dan moet je even kijken op internet bij kruidenvrouwtje.nl daar staat die hele lijst wat ik niet mag eten.Ben ondertussen weer geprikt en ja hoor nu was mijn kalium ook te laag.Hij was nu 3.8 en kom van de 8 af.Wordt er niet goed van steeds dat geschommel van vanalles.Mag nu dus wel een ding eten per dag van het lijstje.Hopelijk heb je er wat aan.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.