Ga naar inhoud

[Afgerond] Verhuizing server wijhebbensarcoidose.nl


Alex

Recommended Posts

  • Administrators

Beste leden,

 

Om u als bezoeker beter van dienst te kunnen zijn heeft Digicreations besloten om haar hostingaccounts, waaronder wijhebbensarcoidose, te verhuizen naar een nieuwe server.

 

Deze server is nieuw, en daardoor sneller, betrouwbaarder en beter voor het milieu. Deze server staat in het datacentrum EvoSwitch te Haarlem, waar ze bewust klimaatneutraal ondernemen (zie toelichting).

 

In verband met de verhuizing zal het forum komende donderdagavond vanaf 17:00 uur gesloten zijn. Dit om het verlies van berichten te voorkomen. Na de verhuizing zal het forum weer zo spoedig mogelijk geopend worden.

 

Toelichting "The Green Fan"

The Green Fan is een puristisch partnerprogramma. Het datacentrum geeft samen met haar partners aan eindgebruikers de garantie dat de gezamenlijke IT infrastructuur op een efficiënte en milieuvriendelijke manier worden geleverd. Het gaat uit van de filosofie dat alleen reductie in CO2-emissies en het gebruik van duurzame energie het broeikaseffect kunnen oplossen.

Link to comment
Share on other sites

groen is het motto, ik dacht meer aan ORANJE

 

Alle kleine beetjes helpen.:cool:

 

Veel succes met de verhuizing en gezien mijn ervaringen in de IT wens ik je ook sterkte met deze klus.:p

 

Arie

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Alle kleine beetjes helpen.:cool:

 

Veel succes met de verhuizing en gezien mijn ervaringen in de IT wens ik je ook sterkte met deze klus.:p

 

Arie

 

Haha, we zouden het deze weken even inderdaad even "The Orange Fan" moeten noemen :thumbup:

 

Bedankt, een verhuizing is altijd spannend, het voordeel dat ik heb is dat de interne structuur en paden hetzelfde zijn. Eventuele problemen zullen waarschijnlijk in de hoek van map-permissies en caches te vinden zijn. *fingers crossed*:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha...

 

server 2003 R2 of al naar 2008 R2 ( Linux )

 

gebruik net.framework4 met visualbasic2010. Stuiter dan met regemaat op foutberichten PHP/SQL Wat met debug en SDK wel weer te herstellen is.

 

en opensource Mysql 5 van SUN met connector 6 is ook niet aan te bevelen, handmatig de veiligheid settings moeten herstellen:mellow::cursing:

 

BTW het nieuwe office pro pakket 2010 is wel een beauty in het geheel.

(ik hoorde dat de "home" versie "gratis" door MS beschikbaar wordt gesteld, maar dan heb je ook gelijk reclamebanners erbij:crying: )

 

en idd fingers crossedB)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Het betreft een:

Quad Core X3430

2 GB DDR3 (1333 Mhz)

RAID 1

 

Het betreft een Linuxbak met PHP & mySQL, geen MSSQL of ASP. Verder draait er DirectAdmin op en de nieuwste stabiele versie van PHP & mySQL.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

De verhuizing lijkt helemaal gelukt. Nog niet alle DNS servers zullen de nieuwe instellingen hebben overgenomen, dus sommigen van jullie zien dit bericht al wel, anderen kijken nog naar het scherm dat de verhuizing in gang is.

 

Als het goed is zal de server vlotter lopen en stabieler zijn.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.