Ga naar inhoud

naproxen


lidia

Recommended Posts

Hallo,

heb dit gekregen ter vervanging van mijn arcoxia.Had daar heel erg veel bijwerkingen van.Hartklachten,zicht uit ogen kwijt en nog een paar dingen.Ben nu benieuwd of hier[naproxen] ook nog bijwerkingen van zijn.En of het bevalt dit medicijn.

Link to comment
Share on other sites

Naproxen

 

Hallo,

heb dit gekregen ter vervanging van mijn arcoxia.Had daar heel erg veel bijwerkingen van.Hartklachten,zicht uit ogen kwijt en nog een paar dingen.Ben nu benieuwd of hier[naproxen] ook nog bijwerkingen van zijn.En of het bevalt dit medicijn.

 

Ik mag hier niet over klagen:blush:

 

Gebruik het naast paracetamol en morfine tegen de pijnklachten:crying:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Heb weer een vraag.Heb nu weer verstopte darmen.Komt door de naproxen, zegt de dokter.Heeft iemand hier ervaring mee en wat doen jullie daar dan aan?Heb ook al lactulose en dat doet ook niet erg zijn werk.Hopelijk reacties.

Gr lidia

Link to comment
Share on other sites

Hoi Lidia,

 

Ik slik al vanaf het begin dat ik klachten had (dus nog voordat de sarco definitief werd vastgesteld) Naproxen, te weten 3x per dag 250 mg en 1x per dag 500 mg (voor de nacht) en dat dan in combinatie met Prednisolon (nu 7,5 mg per dag). In het begin slikte ik er ook nog Plaquenil bij, maar die hoef ik inmiddels niet meer te nemen.

 

Behalve dat ik ook wat last van verstopte darmen heb, ervaar ik geen bijwerkingen. Veeeeeel water drinken helpt bij mij aardig tegen de verstopping.

 

Hartelijke groet,

Bianca

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo sisojexa,

Hoeveel geweekte pruimen eet je dan?En hoeveel glazen van die roosvise drink je dan?

Water drinken helpt niet erg en wil eigenlijk niet weer van medicijnen veranderen.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.