Ga naar inhoud

het gaat even minder..


cunera

Recommended Posts

Re:het gaat even minder..

 

Albertina,

 

Balen die pijn aan de polsen he.

 

Idd als de was blijft liggen blijft ie maar liggen hoor.

Jij bent belangrijker.

 

Zou best kunnen als je opeens teveel loopt dat je erna last van hebt.

 

Sterkte!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • knuffel

    65

  • okkie

    57

  • Albertina

    31

  • cunera

    22

Top Posters In This Topic

Re:het gaat even minder..

 

Hey Okkie,

 

Balen die pijn he?

In de liezen heb ik ook zo.Als ik opsta heb ik nu daar pijn en in het rechterboven been zak ik dan erdoorheen, duurt dan ff voordat ik normaal loop.Pijnijk.

Klote van je hernias zeg!

 

Gezellig met je schoonouders zeg!

 

En wat leuk dat je familie uit Amerika komt!

 

Rust nog maar lekker ff uit voordat ze komen....

 

Sterkte !

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

He Okkie en Cunera,

 

Misschien is Spakenburg nog een idee? Even mijn dorp promoten, hoor:laugh:

 

De laatste twee woensdagen van Juli en de eerste twee van Augustus zijn de Spakenburgse dagen. Zie http://www.vvvspakenburg.nl (Evenementen) voor het programma. Dan is het wel heel druk in het dorp, hoor! De haven zal dan ook wel vol liggen, denk ik...

 

Een \'gewoon\' dagje Spakenburg is ook leuk. Op \'normale\' dagen kun je je auto tenminste gemakkelijk in het centrum parkeren!!!

 

Jullie een fijne vakantie op de boot/met de Amerikanen!

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hey Bertina!!!!

 

Ooowww....wat leuk Albertina!!!!:ohmy: Super!!! Dankjewel!!!! s1lzso.jpg

Ik had er wel eens van gehoord maar eigenlijk nooit geweest en ook niet meer aan gedacht maar dit komt zeker goed uit;) Thanks:kiss: 244z4mg.gif

 

Wij hebben net de site even door gekeken en dat ziet er echt gaaf uit, dit gaan wij zeker doen!!!

Ik denk dat dit eigenlijk nog leuker is dan Volendam,

ook omdat hier zoveel te doen is, echt leuk!!!

 

Is er buiten de de woensdagen nou ook zoveel te doen of alleen op deze woensdagen? Lopen de mensen dan ook in klederdracht, want dat is natuurlijk voor onze familie helemaal te gek hè... en voor ons ook want dat zie je ook niet dagelijks... gaaf!!!!

 

Want anders gaan wij natuurlijk as. woensdag, ik denk dat onze familie uit Amerika dit helemaal te gek vind met zoveel mensen in klederdracht en daar een heerlijk visje nuttigen lijkt me ook geen gek idee :woohoo:

Zal dan best wel koppen lopen zijn maar dat moeten we er dan maar voor over hebben, vind je niet?;) :P

 

Albertina je bent schat dat je je dorp zo promoot en lief dat je aan ons denkt 2rr3vkm.gif 2zp826x.gif

 

Ben je zelf ook van de partij op die feestdagen??? En loop je zelf ook in klederdracht of misschien wel je kinderen of familie van jou??

 

En dan heb je ook nog de kaasmarkt in Gouda maar daar moet je dan zo idioot vroeg zijn wil je er nog iets van me kunnen krijgen heb ik me laten vertellen dus dat doen we maar niet :P

 

Ik denk dat dit idd. ook leuk is voor Cunera om met de boot daar aan te meren hihi jij hebt je rustplaats dan lekker in de buurt ;) Leuk voor die kleine en grote mannen van je met schminken en Clowns, las ik leuk hoor!!!

 

Deze gaat er zeker heen;)

 

Groetjes Okkie 2l7reu.jpg 2l7reu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

schips.....:( 312x00x.gif 312x00x.gif ik vrees dat ik niet mee kan ik heb afspraken die dag in mijn agenda staan... :blink: maar ik ga toch ff bellen en kijken of ik ze kan schuiven...:blush: Dit lijkt me te leuk om niet door te laten gaan 1zbrr43.png

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Leuk dat je zo enthousiast reageert, Okkie!

Ik ben die Spakenburgse dagen natuurlijk al jaren zat. Ik ga er meestal één keer heen, om mijn neus te laten zien bij mijn tante (die ergens een kraampje heeft) en dan als een speer weer naar huis...

Ik heb het niet zo op markten:dry: Alleen drie jaar geleden een Sysas hapjespan gekocht (gebruiken we ook als wok) en het jaar terug voor nog een kleinere versie, omdat de pan zo goed bevalt. Dus mocht je nog nieuwe pannen nodig hebben: de anti-aanbak laag van dit merk houdt het veel langer vol dan die van bijv. Tefal...

 

Dat van die clowns kan ik nog wel volgen, die zijn er altijd wel, maar schminken??? De enige die geschminkt is (als die dat al is), dat is de clown!!! Of ik moet iets gemist hebben?

 

Als je volgende week woensdag echt naar Spakenburg komt, stuur me dan even een mailtje, dan kan ik je nog wel wat praktische tips geven! Hoe je moet rijden, waar parkeren, etc. Vooral NIET de borden volgen, want dan kom je in de grote stroom (file) terecht:blink:

 

Buiten de woensdagen is er ook nog wel het e.e.a. te doen. Er is elke zaterdagmiddag markt en er zijn een paar musea, waarin de visserij en klederdracht volop aan bod komen. Je kunt natuurlijk prachtig wandelen langs de oude en nieuwe haven. Er is een strandje. Het is ook mogelijk om een bottertocht te maken, maar die moet je wel vantevoren reserveren en is niet bepaald gratis...

Je hebt nog best kans om een paar bejaarde vrouwen in klederdracht \'in het wild\' tegen te komen. De (wat) jonge(re) vrouwen dragen het nooit of alleen als koorkleding (zoals ik). Met de Spakenburgse dagen wordt het nog weleens uit de kast gehaald... Volgens mij hebben mijn moeder en ik het twee jaar geleden ook een keer aangetrokken, ook mijn dochter in het pak gestoken en toen geparadeerd op de Spakenburgse dag:woohoo:. Best leuk voor een keertje.

Op zondag is alles dicht, behalve de Chinees en een heleboel kerken :laugh:!!!

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Dit doe ik, alvast bedankt! Wij gaan zeker maar we weten het nog niet welke dag

as. vrijdag gaan we plannen;) dan is de fam. er:)

Erg leuk die info, ja die clown ssssss... zal het wel verkeerd gelezen hebben haha..

maar goed daar is bij ons ook geen behoefte aan haha...

Meer voor de bezienswaardigheden en de vis natuurlijk heerlijk!!!!

 

Groetjes Okkie :kiss: :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

HOI! Berichtje vanuit Friesland. Spakenburg is zeker een goed idee, maar we zijn nu een beetje uit de richting. We blijven nu liggen aan een eilandje met speeltuintje. Voor de kleine man geen betere plek, en voor mij ook niet. Heerlijk lekker niksen! echt vakantie:laugh:

Groetjes! cunera

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Heerlijk weer vandaagB)!!!

Daar moeten we toch allemaal van opknappen?

 

Nog lekker genikst, Cunera? Dat zijn de betere vakanties:laugh:

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Albertina je hebt een pmmetje ;)

 

Jaa het was heerlijk vandaag, heb er ook met volle tuug van genoten want je weet het hier maar nooit hè...

Morgen de familie ophalen van Schiphol gezellie!!!

En als het weer zo blijft as. woensdag naar Spakenburg!!!! lijkt me ook zooo leuk hè!!

Ben der zelf ook nog nooit geweest dus duim maar voor me dat het goed weer blijf!!!!:P ;)

 

jajaja die Cunera zit nu ook heerlijk op haar boot te genieten van het zonnetje das pas vakantie hè idd de betere vakantie\'s Albertina hahaha.

 

groetjes Okkie:)

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

ha! jaja, ik niks me een ongeluk! zojuist mijn boek uitgelezen. Nu water opgezet voor de koffie. hmmmmm! en de kleine man heeft zijn slaap ingehaald: 14 uur heeft ie geslapen!! ondertussen zijn wij hier op de haven (medemblik deze keer) uit eten geweest. Heerlijk.

Ik kom goed bij, begin deze week voelde ik me zo ziek als een hond. Maar nu ben ik alweer een stuk beter. Fijn is dat de kleine zich ook zo heerlijk vermaakt op de boot. scheelt zoveel!

 

Oja, en de uitslagen van mijn bloed waren normaal. Maar wel een \'forse hili\' op de long foto\'s, en de reumatoloog wil me nog bij een longarts hebben. En hij gebruikte het woord \'inderdaad\' toen hij zei dat het best van de sarcoidose zou komen. Want dat had hij niet verwacht, weten jullie nog, toen hij me zag voor onderzoek: Tis vast niks hoor, ik zie niks aan je, je functioneert nog, mensen hebben soms last van gewrichtspijn... dat soort dingen. Nu weet hij ook wat ik weet. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Oooooo, wat fijn die bevestiging hè!!! ;) mac8ly.gif

Zooo... die arts kan zich u ook eens achter de oren krabben met zijn... 2vtbbjs.gif

Tis vast niks hoor, ik zie niks aan je, je functioneert nog...2udyova.gif

Hopelijk is dit een reactie in jou lichaam van het opspelen van de Sarco en dat het met de rust die je nu hebt, weer in rustigere vaarwater komt.

 

Geniet nog maar lekker van je van je vakantie!!!;) 2myuvkl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Cunera,

 

Wat fijn dat je het zo leuk hebt!

 

Ik ben blij dat je je gelijk hebt gehaald bij de reumatoloog!

Dat leert ze eens nadenken voordat ze iets zeggen.

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Thanks Knuffel het was idd een hele leuk dag en ook een heel fijn weerzien met de familie!!!;)

 

Hoe is het jou Knuffel??? Geniet je ook van dit heerlijke weer???;)

Jij ook een heel fijn weekeind hè!!!

 

Groetjes Okkiejrp9xz.gif wvzkuh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hey Okkie,

 

 

Fijn dat je het zo leuk hebt met je familie!

 

Ja we kunnen nu lekker onder onze nieuwe patio zitten, dat is wel lekker hoor. Lekker beschut voor de zon.

Maar te warm hoeft voor mij niet zoals je al wist hihi.

20 -25 graden is meer dan zat voor mij.

Maar we mogen niet klagen he. Regen is ook niks hahahahahah.

 

Dus op naar weer een lekker zonnig dagje....

Het zou iets van 30 graden worden, dus....

 

Gisteren hebben we eindelijk eens bezoek gehad van mijn vader met vriendin, was heeeeel gezellig !

Lekker onder de patio, lampjes aan. Ziet er leuk uit die patio s\'avonds.

 

Fijn weekend!

 

groetjes

 

23vbqv.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi hoi Knuffel:)

 

Whowww.... wat klinkt dat gezellie onder de patio!!! misschien een fotootje laten zien???:blush: ben wel benieuwd hoe gezellig dat er s\'avonds uit ziet met die lichtjes:)

 

Nou nou... het was voor mij als zonaanbidster ook werkelijk TE WARM vandaag....

ik wil ook niet klagen maar ooooh.... dit was echt niet te harden....

ben dan ook binnen gebleven en

heb ook niks gedaan

:blink: daar gaan mijn goede voornemens..... met de hoepel:unsure:

 

En dan vanavond die verkoeling sjeeeee.... wat ging het er op hier!!!

Zooo eng groen en daarna heel zwart en donderen... niet normaal en regen hahah

de putjes konden het niet bol werken haha wat een waterballet op de weg:woohoo: :silly:

Het is nu gelukkig rustig de donderbui is nu uitgeraasd en ga nu mijn bedje op zoeken.:side: Het is nu lekker koel dus lekker slapen hoop ik...

Morgen weer vroeg op pad naar Amsterdam!!! :blink:

Druk maar wel gezellig! Fijne zondag allemaal!!!

 

Groetjes Okkie:kiss: :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hey Okkie,

 

Ja was weer benauwd he, alhoewel ik het gisterenavond nog benauwder vond.

Ja het onweerde goed he?

 

Veel plezier morgen !

 

ik heb de foto moeten verkleinen, past hier niet met ware grootte op, hoop dat je het kunt zien.

 

groetjes Herschaalde_kopie_van_23072008245.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hhhmmmmm... dat ziet er zeker gezellie uit!!!

Wat doe je dat goed met da verkleinen van de foto\'s!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:het gaat even minder..

 

Mooie foto! Tis weer eens zo\'n nacht dat je bijna niet kan slapen pffffff Om 04:20 er maar uit gegaan van ellende :)

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Thanks!

 

Ja het is vies klef he? bah....

 

Wat ga jij altijd doen als je niet kunt slapen? Computeren? tv? lezen ?

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:het gaat even minder..

 

Ik kijk dan meestal Discovery Channel of National Geographic. Als ik mezelf fit genoeg voel om uit bed te komen dan ga ik meestal achter de laptop zitten.

 

Wat doen jullie?

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.