Ga naar inhoud

het gaat even minder..


cunera

Recommended Posts

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • knuffel

    65

  • okkie

    57

  • Albertina

    31

  • cunera

    22

Top Posters In This Topic

Re:het gaat even minder..

 

Ik probeer altijd eerst nog allerlei middeltjes om gemakkelijker in slaap te komen: paracetamol, neusspray, rusteloze benen masseren, nog maar\'s naar de WC, een slokje water en maar draaien...

 

Als ik om 2.30 uur nog niet slaap, dan ga ik eruit. Dat is voor mij the limit. Meestal slaap ik dan intussen wel. Afgelopen vrijdagnacht was het wel zo\'n nacht dat ik niet kon slapen. Toen ben ik beneden TV gaan kijken. Op BB2 bleek Startrek ervoor te zijn. Dus ik heb lekker liggen kijken en kon daarna wel slapen :side:.

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

hee leuk Knuffel! gaaf zitten zo bij jullie!!

 

En ik slaap altijd wel. ben ik heel makkelijk in :laugh: slaap al mijn hele leven lekker veel :blush:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hey Cunera,

 

Ja leuk he?

 

Maar het is alsof de duvel ermee speelt, altijd als we nu \'s avonds willen gaan zitten, gaat het regenen. Vanavond hadden we bezoek van mijn schoonouders en ja hoor, weer een flinke bui. Maar we zijn gewoon blijven zitten hoor! Whaaaaahaaaa.

 

Hoe is je vakantie? Heb je het nog leuk?

 

Ahhhh dan heb jij geluk met slapen, scheelt een hoop, fijn voor je!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

sssstttt.... heel zachtjes dan:dry: ..... Okkie slaapt momenteel ook best goed, ondanks de warmte ;)

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hé Okkie,

 

Strakjes weer lekker sl(sssssst!) en morgen op tijd op voor de Spakenburgse Dag?

Mijn ouders gaan er ook heen met mijn dochter, maar die hoeven geen toeren uit te halen om de auto te parkeren. Die gaan gewoon op de fiets :P :laugh:

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Ha Okkie goed dat je goed sl...l ssssst hihihihihi

 

enne ik ben al terug van vakantie! was heerlijk, ik heb zo heerlijk bijgetankt, mijn lieve man heeft die kleine overal mee naartoe genomen. Kon ik bijkomen. Ik voel me veel en veel beter al!! En nu thuis. ook fijn. ik had de paardjes gemist hihi. erg hoor. Blijf een Penny meisje... ook al ben ik 35 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Jaaaaa hahaha

Ik kruip zo mijn bedje in want..... morgen gaan wij om half negen al rijden!!!

.... Op naar Spakenburg en de weersverwachtingen zijn goed dus dat wordt genieten!!!:P ;)

Nou wij maken een tochtje van een klein uurtje denk ik dus ik hoop dat wij

dicht bij kunnen parkeren???

Maar het moet zeker gaan lukken na een super goede geheime hihih sssstttt...Tom-Tom beschrijving van Albertina gekregen te hebben :woohoo: :silly: :side: Ik heb er echt zin in wij allemaal trouwens hoor zelf de Amerikanen haha:silly:

 

:woohoo: Heyyyyyy penny meisje!!!:P ;) Wat goed te horen dat je het zo fijn hebt gehad op de boot... Hoe was het met die zware onweer van afgelopen weekeind sjonge jonge ik heb nog aan je zitten denken Cunera...:blush:

Jaa jaaa staat je netjes hoor alles gemist maar ons niet hè whaaa wij komen der niet in voor in dat rijtje hahah maar fijn dat jij er ook weer bent want wij hebben jou wel gemist hoor :P ;)

 

 

Hey Knuffie heb je vanavond wel lekker onder je stoere patio kunnen zitten??? Hier was het vanmorgen alleen even een flinke plensbui en wat dacht.... natuurlijk ik dacht acht kan nog wel voor de bui een boodschapje doen op de fiets.... pffffff en ik ben me toch nat geregend...:laugh:

Maar was wel lekker hoor echt verfrissend.... nu is het ook lekker koel dus dat wordt weer lekker slaaaaaaaaaapen....Zzzzzzzzzz trusten allemaal!!!:kiss: :kiss: :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

:( :unsure: :blink: 5fhtax.gifpotverrrr de potverrrrr.... ben ik me vannacht toch een potje ziek geworden...

Juist dat ik mij er zo op verheugde om met de fam. naam Spakenburg te gaan:angry: :angry: :angry:

Ben me toch ziek aan he spugen en \'t zweet gutst me van mijn gezicht en lichaam af. Daar zit je dan half acht beneden... :blink: :unsure: :(

Dus is Okkie maar gauw der bedje weer in gegaan met knallende hoofdpijn en proberen te slapen en dat is gelukt het is nu bijna één uur en ik zit wel te zweten achter de pc maar de akelige hoofdpijn is een stuk minder. Ik kan nu ook de appelsap binnen houden dus ik denk dat het nu wel weer de goede kant op gaat... hoop ik:angry:

Onze familie is wel naar Spakenburg vertrokken maar heb nog niks gehoord,

manlief heeft de brief van jou Albertina uitgeprint en wie weet belt hij je nog wel als dat nodig zou zijn maar dat hoor ik vanavond allemaal wel...

jr9z00.gifOkkie kruipt weer in bed...\'k hoop dat het straks over is...5fhtax.jpg5n9p9l.gif5n9p9l.gif

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Och, arme Okkie...

Ik hoop dat je snel weer opknapt van een dagje bed!:kiss: :kiss: :kiss:

 

Je familie belt misschien niet, om jou niet wakker te bellen? Misschien moet je ze zelf proberen te bellen :).

 

Beterschap!!!

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Thanks lieverd mmwg44.jpg

 

Jaaa ik zit alweer veel te lang achter de pc en het bonken in mijn hoofd

begint weer dus ik ga ze even bellen en dan weer slapen dan voel je die pijn niet en knap je hebt best op hè;)

Jaaa ik baal der echt van:( :( tot later weer... mmwg44.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Okkie,

 

Arme Okkie....wat balen nu zeg.

Ik hoop dat je snel weer beter bent!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:het gaat even minder..

 

Hey okkie wat balen zeg voor je!!! Hopelijk nemen ze iets mee voor je om op te vrolijken :)

 

Beterschap!!

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hey lieve mensen, ik ben er weer!!!!:kiss: :kiss: :kiss:

 

Nog niet helemaal maar ik ben die knetterende hoofdpijn kwijt

en nu het slappe gevoel nog, ik geef nog over aan de rust die nodig heb.

Ik heb gisteren de hele dag en nacht geslapen en voel dat ik dit vandaag ook nog moet doen... jammer van het mooie weer enne.... het uitstapje wat naar Madurodam gaat,

kan ik helaas weeeeeer niet mee doen :(

maar liever weer op adem komen dan helemaal afglijden toch?

 

Onze fam. heeft \'t gisteren erg na de zin gehad in Spakenburg, ze waren achter de SUper de Boer beland maar daar was geen plaats en toen was er een jongedame die hen heeft voor gereden, ergens de wijk in en op 150m afstand een plaats voor twee auto\'s gevonden dus dat was super behulpzaam in die grote drukte want dat was het idd. op woensdag maar zeker de moeite waard en idd. ook clowns een man en vrouw maar geen schminken hoor haha..

onze Amerikaantjes hebben zich super vermaakt en genoten van dat kantklossen en Oudhollandse dansen, het was een waar feest voor ze!!!

 

Ik tank vandaag nog even lekker bij en kijk of ik nog lekker energie op kan doen in het zonnetje als ik door mijn slaap heen ben:P ;)

 

Liefs Okkie:kiss: :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Wow, wat een lieve, behulpzame mensen in Spakenburg, hè?!? ;) :P

Ik hoorde van mijn moeder al dat het superdruk was gisteren (veel en veel drukker dan vorige week). Fijn dat de Americano\'s het leuk hadden en jij komt toch gewoon volgend jaar de schade inhalen? Dan moet je de eerste Spakenburgse dag komen, die is altijd het rustigst:).

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Okkie,

 

Gelukkig gaat het een stuk beter met je.

Wat is het nou precies geweest wat je had?

 

Alles een beetje teveel ?

 

Hoofdpijn en slap....is niet echt buikgriep,...ik zit wat te raden hier....

 

Gewoon ff op denk ik ?

 

 

Sterkte!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Albertina schrijft:

Wow, wat een lieve, behulpzame mensen in Spakenburg, hè?!? ;) :P

Ik hoorde van mijn moeder al dat het superdruk was gisteren (veel en veel drukker dan vorige week). Fijn dat de Americano\'s het leuk hadden en jij komt toch gewoon volgend jaar de schade inhalen? Dan moet je de eerste Spakenburgse dag komen, die is altijd het rustigst:).

 

Whaaaa.... ja dat ga ik zeker doen volgend jaar!!!!;) Heb vandaag ook weer bijna de hele dag geslapen dat is toch ook wat hè...:dry: :side:

 

Idd. Knuffel alles een beetje te veel van het goede... niet willen toegeven en doorgaan en denken dat je het allemaal wel aankan maar Okkie kan niet alles meer zoals vroeger en voelt zich vaak een oud bessie...:( :blink: :S

Is behoorlijk lastig als je in je hoofd nog alles denk te kunnen hè...:silly: :woohoo: :P

Maar goed het zij zo en ik zal het toch ooit een keer moeten leren en anders

word ik wel terug gefloten... zoals nu aiiijaajaiii...

:woohoo: Knuffel :woohoo: Was \'t maar buikgriep, dan zou er wat van die dikke buik af gaan hahaha :woohoo: :woohoo: Maar neee hoor... het kwam er alleen maar boven uit....:( B) maar vandaag gelukkig niet meer dus morgen zal het wel helemaal weer over zijn. B) ;)

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Okkie,

 

Ja ....doorgaan is een sarcoidosepatientenprobleem geloof ik he? ;)

Maar ja soms moet je idd door en daarna krijg je de gevolgen ervan. Dan wordt je idd teruggefloten.

Dat is balen maar soms gaat het niet anders he?

 

Hahahahah ja jammer....

 

Gelukkig gaat het al beter, hopenlijk is het morgen over.

 

Beterschap!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

hoi okkie,

 

balen zeg, voel je je weer wat beter?

Is niet leuk als je je ergens op verheugd en je kunt niet mee.:(

 

Ik ben echt doodziek geweest van spanning op vakantie, dus de rest van de dagen weinig gekke dingen gedaan, lekker gespeeld en veel heel veel gerust.

Zaterdags ontzettende krampen gehad, maar tot gisteren alleen veel last van mijn handen.

 

O ja de keuringsarts was aardig, en begreep me heel goed, veel uitgelegd hoe en wat ik voel.

Ook nog gehad over mijn onregelmatige werktijden, ik ga nu nog meer structuur vastleggen. Volgens mij had zij ook sarco of heeft ze het gehad.

 

Ga nu lekker slapen.

hoop dat jij je ook wat beter voelt.

 

woensdag longarts, donderdag oogarts en volgende week ook nog naar een iriscopist.

Nu nog de reumatoloog, ik kan amper mijn handen gebruiken,

vingers doen gruwelijk pijn

herkent iemand dit, ik kan nog wat tips gebruiken (o ja niet meer typen Hihihi.)

 

groetjes Victoria

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Victoria, hopelijk heb je toch nog een fijne vakantie gehad ondanks de spanningen enzo :)

 

Wel fijn voor je dat de keuringsarts zo meedenkend en vriendelijk was! Zou je een stukje willen schrijven (als je kan) over hoe zo\'n gesprek verloopt? Ik denk dat zeker veel mensen geinteresseerd zijn omdat ze er wellicht in de toekomst mee te maken krijgen. Persoonlijke details hoef je natuurlijk niet te noemen :) thanks alvast!

 

Deze week weer een heel programma voor je! JEzelf niet te druk maken he :)

 

oh jah en ik heb geen last van mn gewrichten dus wellicht dat iemand anders je kan helpen ivm je vingers.

 

Fijne zondag!

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi Victoria,

 

Ik hoop ook dat je toch nog van je vakantie hebt kunnen genieten! Wel fijn dat je een begripvolle keuringsarts had. Bedoel je dat ze zo begripvol was, dat het leek alsof ze de ziekte zelf had (gehad), of was het echt zo? Sorry, ik snap\'m niet helemaal:huh:...

 

Pijn in mijn handen had ik een maand of vier terug. Toen leek het net alsof alsof het bot naast de aanhechting van mijn duim (op de rug van mijn hand) omhoog gekomen was. Hoe meer ik deed (vooral typen :ohmy:), hoe meer last ik ervan kreeg. Het deed een paar dagen flink pijn en is daarna vanzelf overgegaan. Het advies: rust, rust, rust, maar dat wist je al ;).

 

Vorige week zondag had ik ineens problemen met mijn rechter middelvinger en ringvinger. Ik kon ze soms wel en soms niet buigen, dat deed dan heel erg pijn alsof het ergens blokkeerde. Er waren kleine bultjes te zien, bovenaan het middelste kootje. Het was lastig (die vingers buig je vaker dan je denkt :dry:), maar was na ongeveer twee dagen weer over.

 

Ik hoop dat het bij jou ook snel weer over is! Sterkte:kiss:

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Bij mij is al een week of twee van alles aan het opspelen. Om beurten, dat wel. Dan een enkel, dan een knie, dan een paar vingers, een pols of een elleboog. Wel heel afwisselend :blink:... En altijd na twee dagen weer zo´n beetje over. Vaak verschijnt een paar dagen later een vage blauwe plek die nog een tijdje zichtbaar blijft.

 

Ik heb nu een vage blauwe plek op mijn linkerenkel, twee bij mijn rechterelleboog, één op mijn linkerknie, één naast mijn rechterknie... En momenteel een zere rechterenkel, dus daar zal ook nog wel een vage blauwe plek verschijnen. Gaat lekker zo :S.

Sinds gisteren ook weer last van kortademigheid :(.

 

Eén houvast: als de blauwe plekken eenmaal verschijnen, dan heb ik het ergste meestal weer gehad. Ik heb er nu zoveel, dat ik in de loop van de week toch weer moet opknappen :cheer: !!!

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

Re:het gaat even minder..

 

Hoi,

 

Sorry. Beetje druk gehad.:blush: En probeer weer beetje op tijd te gaan slapen;) Laatste tijd werd het steeds later, (door dat gezellige forum hier:woohoo: ) Nee, echt...regelmatig nog snel ff kijken voor het slapen gaan en dan was het zo toch weer een uurtje verder.:P

 

Tsjeee Okkie.:dry: Lees het nu pas.:blush: Jammer voor je.:angry: :angry: :angry: Je had je er zo op verheugd!

 

Spannend altijd he, Victoria de ARBO-Arts? Ik was altijd heeeeel stoer, maar wel met zweethandjes hoor.:huh: Gelukkig viel het mee voor je.

 

Woensdag gaan mij keelamandelen eruit. Mijn moeder is zenuwachtig!!!! :laugh:

Mijn lief heeft dagje vrij en gaat iets leuks doen met de kids. Donderdag halen mijn ouders mij op uit het ziekenhuis en nemen dan de kinderen mee om een nachtje te logeren.

\"dan hebben jullie even rust met elkaar.\" :huh: hahaha. Alsof we een lekker romantisch avondje kunnen plannen :P. hahahaha. Later kregen we extra toelichting: \"dan kan lief even rustig het huis schoonmaken, de boodschappen doen enz.\" Ahhhh, heel goed. Mijn lief is op vrijdag altijd vrij, dus dan heeft ie de tijd om alles grondig te poetsen. hihihihi:silly: Ja je moet wat als de hulp op vakantie is :whistle:

Hopen op een paar mooie dagen. Ga ik mooi uitzieken in de tuin B)

Oh, moet weg. Lief roept dat koffie klaar staat.(wordt verwend)

:kiss: Jids

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.