Ga naar inhoud

is reageren eng?


roelof

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben nieuw in dit forum maar heb toch een aantal leuke discussies gehad. Er staat veel wetenswaardiges op maar ook emotionele discussies en persoonlijke verhalen.

 

Een ziekte is natuurlijk niet alleen een slachtoffer en een dokter met wat pillen. Het is ook hoe je voelt, waar je mee worsteld wat er allemaal bijkomt etc. Daar heeft iedereen toch zijn eigen ervaring mee. het is leuk dit van je af te schrijven maar heeft ook iets waardevols voor de lezer. Dit wordt dan versterkt door een reactie

 

Wat me opvalt is dat er vaak veel gasten en leden ingelogd zijn, maar er weinig recties getypt worden:confused1: zo is de "voorstellen roelof" door 394 mensen bekeken maar er zijn maar 12 reacties van 3 verschilende mensen. Ook al lijkt het soms een 1 op 1 discussie die kan met een nieuwe post een heel nieuwe wending krijgen

 

Is er iemand die daar op zou willen reageren?

Link to comment
Share on other sites

Nu even niet...

 

Dag Roelof,

 

Nee, ik vind reageren helemaal niet eng. Dat kun je ook gemakkelijk zien aan het aantal berichten dat ik hier al geplaatst heb.

Maar: sarco is een ziekte met ups en downs, momenteel zit ik in een diepe down. :crying:

Het ontbreekt me aan energie om op elk bericht te reageren. Daarom: nu even niet.

 

Hopelijk tot gauw!

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

Hoi Erik en Annelies en alle andere lezers :),

 

Annelies, veel sterkte met je down. Je klinkt altijd heel positief. Als je nu even niet reageert, dan heb je het zwaar.

 

Hoi Erik, mij kom je ook al overal tegen. Ik deel met jou die behoefte van bespreken, lezen, en vertellen. Dus van mij krijg je niet het antwoord op je vraag, sterker nog, ook ik ben heel benieuwd!

 

Dus...

 

Groet,

Marcella

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

ik ben nieuw in dit forum maar heb toch een aantal leuke discussies gehad. Er staat veel wetenswaardiges op maar ook emotionele discussies en persoonlijke verhalen.

 

Een ziekte is natuurlijk niet alleen een slachtoffer en een dokter met wat pillen. Het is ook hoe je voelt, waar je mee worsteld wat er allemaal bijkomt etc. Daar heeft iedereen toch zijn eigen ervaring mee. het is leuk dit van je af te schrijven maar heeft ook iets waardevols voor de lezer. Dit wordt dan versterkt door een reactie

 

Wat me opvalt is dat er vaak veel gasten en leden ingelogd zijn, maar er weinig recties getypt worden:confused1: zo is de "voorstellen roelof" door 394 mensen bekeken maar er zijn maar 12 reacties van 3 verschilende mensen. Ook al lijkt het soms een 1 op 1 discussie die kan met een nieuwe post een heel nieuwe wending krijgen

 

Is er iemand die daar op zou willen reageren?

 

Zoals Annelies al schrijft is "het moment" van invloed.

Ook speelt mee wat de eigen ervaringen, emoties en invulling zijn.

 

Door alleen het "mee lezen" vinden mensen ook hetgeen ze zoeken op het forum.

 

Zelf kan ik ook niet reageren op alle onderwerpen die hier voorbij komen.:crying::closedeyes:

 

Trouwens ik vind het wat verwarrend dat "Roelof" Erik is. Zou Erik + getal een optie zijn?;)

Link to comment
Share on other sites

Arie,

 

snap ik ik zal verder met erik roelof ondertekenen Erik was al in gebruik en roelof is mijn tweede naam die ik bijna nooit gebruik.

 

groeten erik roelof

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.