Ga naar inhoud

triamtereen hydrochloor thiazide


roelof

Recommended Posts

Hallo,

 

ik heb met veel interesse de thread van Joachim gelezen

http://www.wijhebbensarcoidose.nl/forum/f18/marshall-protocol-t244/

 

het gaat over het Marshall Protocol. hierbij word een medice verklaring gegeven voor a.o. sarcoidose. De nederlandse doktoren zijn hier niet helemaal van overtuigd.

 

nu geeft deze meneer behalve een ingewikkeld verhaal ook een sugestie over medicijnen

 

http://mpkb.org/home/mp/olmesartan

 

er wordt hierbij verteld dat je juist geen HCT moet hebben.

 

wie schetst mijn verbazing dat de pillen die ik al jaren slik tegen te hoge bloed druk Hydro Cloor Thiazide bevatten naast de Triamtereen. samen moeten die zorgen dat het kalium nieveau on mijn bloed op pijl blijft en de druk omlaag gaat.

 

Wie heeft er ervaring met dit medicijn en sarcoidose???

 

Groeten Erik roelof

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Ik gebruik ook al jaren hydr.chl.thiazide naast nog een hele reeks andere meds. Ik heb van de longarts begrepen dat deze meds geen invloed op de sarco hebben, dus ik snoep vrolijk verder. Maar ik ga het wel eens navragen! Morgen moet ik naar de internist voor controle vd bloeddruk, eens vragen of hij hier meer van weet.

 

groetjes Petra

Link to comment
Share on other sites

De internist kon me niet wijzer maken... het marshall prot. kent hij niet. Hij is redelijk op de hoogte van sarco hoewel dat niet zijn gebied is, maar over een samenhang met de hct wist hij dus niets.

 

Doei

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.