Ga naar inhoud

Zaterdag 2 April 2011 Lotgenoten bijeenkomst Groningen - Drenthe


Arie

Recommended Posts

Zaterdag 2 April 2011

 

is er een lotgenoten bijeenkomst voor de leden

van Groningen en Drenthe

en hun eventuele partners en deelgenoten

 

 

Plaats: Wilhelmina ziekenhuis te Assen

 

Europaweg zuid 1

 

9401 RK Assen

 

tijd 14.00 uur tot 16.00 uur

Link to comment
Share on other sites

Aire,

 

je bent goed bezig zeg overal goede post! lijkt me heel leuk zo'n bijeenkomst maar als zuiderling woon ik niet direkt in gronigen of drente, weet iemand of er ook ziets georginseerd wordt op ander plaatsen in het land?

 

groeten Erik (roelof)

Link to comment
Share on other sites

Annelies,

 

bedankt voor de link, het zijn er best veel, en ik ben geen lid, was ik effe vergeten!

 

Erik (Roelof)

Bewerkt door roelof
Link to comment
Share on other sites

Annelies,

 

ik heb gemaild met de organisatoren en de sarcoidose vereniging; je kunt er ook heen als je geen lid bent, je moet je wel even van te voren via mail of zo opgeven. Via jouw link kun je dan gewoon de bijeenkomst uitkiezen in je buurt. Het zou best kunnen dat ik dit heel leuk ga vinden en dan wordt ik gewoon lid.

 

De bijeenkomst in Best in april is voor heel dicht bij. Als er iemand uit Eindhoven mee wil rijden? of uit de buurt echte vervoers problemen heeft, stuur maar even mailtje dan kom ik je wel ophalen.

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Roelof,

 

goed dat je het door geeft. Had nog niet ontdekt dat er weer een avond werd gegeven die zo dichtbij mij in de buurt is. Zoals het er nu uitziet, ga ik er ook naar toe.

 

Waar woon jij in Eindhoven?

 

Groetjes ,Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi Roelof,

 

ik kreeg vandaag de uitnodiging binnen van de belangenvereniging voor de bijeenkomst op maandag 11 april. Ik ga er naar toe.

 

Wie gaan er allemaal mee. zou wel gezellig zijn. Kunnen we elkaar een beetje leren kennen. Is toch anders als steeds per deze site contact te hebben met elkaaar.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

lotgenoten

 

Hoi Bernadette en Erik

 

Ook ik wil graag gaan 11 april in Best, dat is lekker dichtbij vanaf Boxtel.

Maar ik ben geen lid van een belangenvereniging. Moet dat???

 

Astrid

Link to comment
Share on other sites

Hoi,Hoi

 

ben net lid geworden van de belangenvereniging. ik zag de link hier boven en heb het maar meteen gedaan. zo blijf ik ook een beetje op de hoogte.

 

Astrid

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.