Ga naar inhoud

kinderen en sarcoidose???


renate

Recommended Posts

Hoi Sisojexa,

Wat vervelend dat je longarts daar niet aan me wil werken zeg.

Ik moet zeggen dat ik tot op heden nog geen arts heb gehad die het allemaal onzin vind,ook wat betreft mijn zoontje zijn ze allemaal erg meegaand gelukkig.

Misschien omdat ik het zeld al 5 jaar zo enorm hardnekkig heb?????

Maar goed ben erg benieuwd naar de uitslagen over 2 weken.

Gr Renate

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoi Sisojexa,

Toevallig vandaag gebeld,ik heb nog niets gehoord.

Ik denk dat de arts het toch is vergeten hij zou binnen 14 dagen bellen dat was dus afgelopen vrijdag.

Ik hoefde er geen telefonische afspraak voor te maken dat kon hij nog wel onthouden zei hij.

Niet dus,ze gingen hem ni een mailtje sturen,dus nu afwachten of hij deze week wel belt.

Pfff word daar zo moet van tegenwoordig moet je echt overal zelf achteraan helaas.

Ik houd je op de hoogte zodra ik wat weet.

Gr Renate

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Nou eindelijk de uitslag van mijn zoontje voor wat betreft de sarco.

Alles zag er goed uit behalve dus de ace die te hoog was weer(maar nu is de vraag wat de uitgangs waardes zijn bij kinderen).

Maar de rontgen foto vertoonde ook vergrote lymfklieren dus......er word nu toch een ct scan met contrast ingezet.

Hierna weten wij definitief of we nog aan sarco meten denken of niet.

Ook ben ikzelf dus afgelopen vrijdag weer bij mijn arts geweest en heb het ook een aan haar voorgelegd,zei zegt dat het inderdaad bijna niet voor komt bij kinderen,maar een grote MAAR,wij testen ook geen kindreen hier er worden zowiezo bijna nooit geen kinderen getest vaak komen ze pas met zo'n beetje 20 jaar achter,maar dat wil dus niet zeggen dat die mensen het misschien toen ze klein waren al wel onde de leden hadden.

Kortom er komen niet veel ouder met hun kinderen bij de kinderarts met verdenking op sarco meestal is het dan astma omdat het dus bij kinderen heel onbekend is.

Maar zij vond dus zeker die vergrote lymfklieren zeker een reden om een scan te maken.

Dus we wachten nu weer op die oproep van het radboud.

Gr Renate

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.